Menu

شایعه: عنوان بعدی Quantic Dream مالتی پلتفرم خواهد بود

به تازگی کاربران متوجه آگهی شغلی جدیدی شده‌اند که توسط سازنده عنوان Detroit: Become Human منتشر شده است. این آگهی شغلی نشان می‌دهد که استودیو Quantic Dream به دنبال یک برنامه نویس مهندسی ارشد PC با تجربه و تخصص کار با Direct3D 11 یا 12 است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از PlayStationLifeStyle، لزوم تجربه و تخصص در کار با رابط برنامه نویسی شرکت Microsoft یعنی Direct3D 11 یا 12 در گزینه مورد نظر Quantic Dream این گمانه‌زنی را بوجود آورده که پروژه بعدی این استودیو ممکن است پس از سال‌ها بر روی چند پلتفرم عرضه شود.

این استودیو که اخیرا عنوان انتخاب محور Detroit: Become Human را به صورت انحصاری برای PlayStation 4 عرضه کرده، تجربه‌ای طولانی در همکاری با Sony Interactive Entertainment دارد.

عرضه عنوان بعدی Quantic Dream بر روی پلتفرم Microsoft به معنای اتمام همکاری این استودیو با Sony نخواهد بود. البته هر چیزی ممکن است، چرا که اکنون قرارداد Quantic Dream بر سر ساخت سه بازی برای Sony Interactive Entertainment به انجام رسیده است.

آخرین عنوانی که توسط Quantic Dream برای پلتفرمی غیر از کنسول‌های PlayStation عرضه شد، Fahrenheit بود که در سال 2005 در دسترس قرار گرفت. این بازی هم اکنون بر روی تقریبا تمالمی پلتفرم‌های گیمینگ در دسترس قرار دارد. پس از آن، Quantic Dream به ترتیب سه عنوان Beyond: Two Souls ،Heavy Rain و Detroit: Become Human را برای کنسول‌های PlayStation 3 و PlayStation 4 ساخته است.