Menu

تماشا کنید: دو تریلر جدید از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم، جدیدترین قسمت از Night City Wire توسط CD Projekt RED بالاخره برگزار شد. شروع این برنامه با نمایشی از Lifepathهای متفاوتی که بازیکنان در ابتدا می‌توانند انتخاب کنند همراه بود. در تریلر جدید این بازی، می‌توانیم هر سه Lifepath یعنی Nomad ،Corpo و Street Kid را ببینیم.

Street Kid در خیابان‌های Night City به دنیا آمده و بزرگ شده و دعواها و تنش‌های دیگری را تجربه کرده است. Nomad اصالتی خارج از Night City دارد و از Badlands است که خانواده خود را برای سفر به این شهر بزرگ ترک می‌کند. Corpo هم از یک شرکت بسیار بزرگ به نام Arasaka است.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

تجربه بازیکنان با هر Lifepath متفاوت خواهد بود. Street Kid زبان عامیانه مردم خیابان را بهتر می‌فهمد، اما شاید Corpo برای خواندن ذهن مردم متفاوت و پیش‌بینی آن‌ها بهتر باشد. همچنین هر Lifepath گزینه‌ها و دیالوگ‌های متفاوتی خواهد داشت. ضمنا حتی اگر Nomad را انتخاب نکنید باز هم امکان بازدید از Badlands در هر موقع که بخواهید وجود دارد. بعضی از مراحل شما را به خارج از Night City می‌برند.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

بازی Cyberpunk 2077 روز 29 آبان برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One منتشر می‌شود. بازی از روز اول عرضه کنسول‌های PS5 و Xbox Series X روی آن‌ها هم اجرا خواهد شد، اما بهبودهای تکمیلی و مخصوص به آن‌ها تا سال آینده انجام خواهند شد.