Menu

فروش بازی Persona 4 Golden روی استیم بسیار بهتر از انتظارات بود

Atlus و Sega همیشه تصمیمات عجیبی با فرانچایز Persona گرفته‌اند و با وجود تحسین بازی‌های آن توسط منتقدان و رسیدن به موفقیت تجاری، نسخه‌های اصلی Persona را در انحصار PlayStation نگه داشتند. البته این اواخر Persona 4 Golden برای استیم منتشر شد و موفقیت آن به حدی بوده که Atlus می‌خواهد استراتژی‌های خود در بازی‌های چند پلتفرمی را دوباره ارزیابی کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، هاروکی ساتومی، مدیر ارشد عملیاتی Sega، در گزارش مالی نیمه اول سال این شرکت گفت فروش نسخه استیم Persona 4 Golden بسیار بهتر از انتظارات آن‌ها بود:

"ما Persona 4 Golden که قبلا برای PlayStation Vita منتشر شده بود را به‌صورت Remaster شده روی استیم عرضه کردیم. مورد تحسین واقع شدن این بازی توسط منتقدان و قیمت پایین آن باعث شد فروش آن بسیار فراتر از انتظارات باشد. ما به‌طور فعال به ترویج پورت بازی‌های قبلی خود روی استیم و سایر پلتفرم‌ها ادامه می‌دهیم. ما همچنین با صاحبان پلتفرم‌ها برای بازی‌های جدید آینده در حال مذاکره هستیم و شرایطی مطلوب برای فروش هر بازی را بررسی می‌کنیم. این شرایط شامل آماده‌سازی نسخه کامپیوتر بازی‌ها از نو می‌شود و عرضه بازی‌های چند پلتفرمی را هم در نظر می‌گیریم."

فرانچایز Persona معدن طلایی است که Atlus و Sega سال‌هاست صاحب آن‌ هستند و عرضه نسخه‌های مختلف آن برای کامپیوتر و Switch می‌تواند موفقیت بسیار بیشتری برای آن‌ها رقم بزند.