Menu

بسته‌بندی جدید کنترلر سفید Xbox به نوعی وجود Xbox Series S را تایید می‌کند

ظاهرا وجود مدل ارزان‌تر کنسول Xbox Series X که با نام رمزی "Lockhart" شناخته می‌شود از طریق بسته‌بندی جدید کنترلر سفید Xbox به نوعی تایید شده است.

تا به امروز چیزهای زیادی درباره مدل ارزان‌تر Xbox Series X که احتمالا نام آن Series S است گفته شده، اما مایکروسافت هنوز به‌طور رسمی آن را معرفی نکرده ولی شایعات و گزارشات زیادی در این باره دیده‌ایم. ماه گذشته، تصویری از کنترلر سفید رنگ Xbox Series X لو رفت و بسیاری حدس می‌زدند که این کنترلر برای Series S است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، حالا دو هفته از آن زمان گذشته و ظاهرا اکنون تصاویر بیشتری هم از کنترلر سفید رنگ و نسل بعدی مایکروسافت لو رفته است. سایت The Verge گزارش داده که این کنترلر در یک سایت به حراج گذاشته شده بود و کاربری در توئیتر به نام Zak S ظاهرا توانسته آن را به‌طور کامل با بسته‌بندی آن بخرد. در این بسته‌بندی گفته شده که این کنترلر برای Xbox Series X و Xbox Series S قابل استفاده است.

این کنترلر با نام Robot White در دسترس قرار می‌گیرد و طراحی آن مشابه تصاویر لو رفته ماه قبل است. علاوه بر Xbox Series X و S، این کنترلر با Xbox One (همان‌طور که قبلا تایید شده بود)، ویندوز 10، اندروید و IOS هم کار می‌کند.

Zak S حس و اندازه این کنترلر را تحسین کرده و تصاویری برای مقایسه آن با کنترلر Xbox One منتشر کرده است:

همان‌طور که گفته شد، Xbox Series S هنوز به‌طور رسمی توسط مایکروسافت تایید نشده است. اما انتظار می‌رود اواخر این ماه با برگزاری یک رویداد جدید آن را معرفی کنند.