Menu

معماری سخت‌افزاری کنسول Xbox Series X در این ماه و در Hot Chips 2020 مورد بحث قرار خواهد گرفت

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، شرکت Microsoft در مورد معماری سخت‌افزاری کنسول نسل بعدی خود در جریان رویداد Hot Chips امسال که بین 16 تا 18 اوت برگزار می‌شود، بحث خواهد کرد. این ارائه در تاریخ 17 اوت و توسط جف اندروز و مارک گروسمن برگزار می‌شود.

در حالی که Microsoft اطلاعات زیادی را در مورد سخت‌افزار و فناوری‌های موجود در کنسول Xbox Series X منتشر کرده است، اما هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که ما آن‌ها را نمی‌دانیم، بنابراین توضیحاتی که در ارائه‌ی رویداد Hot Chips بیان خواهد شد می‌تواند ما را بیشتر از گذشته با سخت‌افزار Xbox Series X آشنا کند.

اوت یک ماه بسیار شلوغ برای شرکت Microsoft خواهد بود، زیرا همانطور که فیل اسپنسر در اواخر ماه گذشته بیان کرد، احتمالاً یکی دیگر از رویدادهای Xbox Series X قبل از پایان این ماه برگزار خواهد شد. همچنین قرار است به زودی اطلاعات بیشتری درباره‌ی قابلیت Backward Compatibility منتشر شود.

کنسول Xbox Series X پیش از پایان سال و در تعطیلات 2020 در سراسر جهان منتشر می‌شود. تاریخ دقیق انتشار و قیمت گذاری هنوز تأیید نشده است، اما با توجه به رویداد‌های نزدیک و به احتمال زیاد ما در آینده نزدیک درباره آن‌ها بیشتر خواهیم شنید خصوصا که طبق گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شدند پیش فروش کنسول به زودی شروع خواهد شد.