Menu

حضور مرد عنکبوتی در Marvel’s Avengers تاثیری روی داستان این بازی نمی‌گذارد

شخصیت مرد عنکبوتی در بازی Marvel's Avengers فقط برای بازیکنان PlayStation در دسترس قرار می‌گیرد و این موضوع باعث عصبانیت دارندگان Xbox و کامپیوتر شده که البته قابل درک است. Marvel's Avengers یک بازی خدمات‌محور است و محتویات و حتی داستان آن در طول زمان گسترش پیدا می‌کند. مرد عنکبوتی هم در سال 2021 به‌صورت رایگان برای بازیکنان PlayStation در دسترس قرار می‌گیرد، اما داستان مربوط به او تاثیر خاصی روی روایت روبه گسترش Marvel's Avengers نمی‌گذارد و بازیکنان Xbox و کامپیوتر چیزی در این بخش از دست نمی‌دهند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، سازندگان Marvel's Avengers در مصاحبه‌ای با سایت WCCFTECH تایید کردند داستان مرد عنکبوتی به عنوان یک بخش اضافه برای روایت و داستان اصلی Marvel's Avengers به بازی اضافه می‌شود و او را جایگزین هیچ‌یک از شخصیت‌ها نکرده‌اند.

آن‌ها گفتند برای قهرمانان، گیم‌پلی و گسترش داستان برنامه چیده‌اند و هنوز همه چیز طبق همان پیش می‌رود. در واقع سونی از آن‌ها درخواست کرده که در کنار داستان و روایت اصلی، یک بخش اضافه هم برای مرد عنکبوتی برای بازیکنان PlayStation ساخته شود، اما حضور او هیچ تاثیری در داستان Marvel's Avengers نمی‌گذارد و همه چیز طبق همان برنامه قبلی که سازندگان در ابتدا چیده بودند پیش می‌رود.

شاون اسکیگ، کارگردان Marvel's Avengers، گفت داستان مرد عنکبوتی در این بازی مستقل، اما جامع و با حوصله خواهد بود.

بازی Marvel's Avengers روز 14 شهریور ماه برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. همچنین بازی همزمان با عرضه کنسول‌های PS5 و Xbox Series X برای آن‌ها هم در دسترس قرار می‌گیرد.