Menu

اولین اطلاعات رسمی عنوان Assassin’s Creed 3: Remastered منتشر شد، کیفیت تصویری بازی ارتقای قابل‌توجهی خواهد داشت

شرکت Ubisoft به تازگی اطلاعاتی رسمی از نسخه ریمستر شده عنوان Assassin's Creed منتشر کرده است. این بازی از طریق خریداری Season Pass عنوان Assassin's Creed: Odyssey در دسترس قرار خواهد گرفت. ویژگی‌های تصویری ارتقا یافته‌ی بازی شامل نورپردازی جدید، بافت‌های جدید و مدل‌های جدید برای شخصیت‌های بازی می‌شوند. همچنین جمعیت مردم نیز در نسخه ریمستر متراکم‌تر به نظر خواهد رسید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming یوبیسافت لیست کاملی از تغییرات گرافیکی را منتشر کرده است که علاوه بر اطلاع‌رسانی موارد بالا، مشخص می‌کند که رزولوشن بازی به طور کلی ارتقا یافه است و به شما اجازه می‌دهد بر روی پلتفرم‌های PC، XBox One X و PS4 Pro بازی را به صورت HDR و با رزولوشن 4K اجرا کنید، همچنین بازی بر روی PS4 و XOne با رزولوشن 1080p اجرا خواهد شد.

علاوه بر این سازندگان گیم‌پلی بازی را نیز با توجه به انتقادات طرفداران نسبت به نسخه اصلی این بازی تغییر داده‌اند، به صورتی که برخی از ویژگی‌های گیم‌پلی بازی کاملا از نو بازسازی شده‌اند. Assassin's Creed 3: Remastered شامل تمامی‌ بسته‌های الحاقی نسخه اصلی می‌شود که در زیر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. متاسفانه تاریخ انتشار این عنوان هنوز مشخص نیست.

_ Benedict Arnold Missions
_ Hidden Secrets Pack
_‌‌ (yranny of King Washington (all episodes: The Infamy, The Betrayal, The Redemption
_ (Assassin’s Creed Liberation Remastered (full game