Menu

بخش بازی‌سازی Warner Bros فروخته نمی‌شود

در چند هفته اخیر گزارشاتی مبنی بر فروش بخش بازی‌سازی Warner Bros به گوش می‌رسید. مایکروسافت، اکتیویژن، EA و Take-Two همگی از مشتریان احتمالی بودند و به خرید این بخش با مبلغی بین 2 الی 4 میلیارد دلار علاقه داشتند. حالا به‌نظر می‌رسد این معامله حداقل فعلا قرار نیست انجام بشود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Windowscentral، جیسون کیلار، مدیر عامل Warner Bros، در نامه‌ای به کارمندان از برنامه‌های خود برای پیشرفت این شرکت گفت. بیشتر برنامه‌های آن‌ها برای بالا بردن سطح HBO Max است، اما او صراحتا در این نامه نوشته که قسمت بازی‌سازی همچنان به عنوان بخشی از Warner Bros باقی می‌ماند. وی نوشت:

"قسمت سرگرمی‌های Warner Bros در کنار چند برند دیگر که طرفداران ما را با فرانچایزها، بازی‌ها و تجربه‌های تعاملی سرگرم می‌کنند، به عنوان بخشی از گروه استودیوها و شبکه‌ها باقی می‌ماند."

حالا این خبر لزوما بدان معنا نیست که در آینده هم بخش بازی‌سازی Warner Bros فروخته نمی‌شود. شرکت مادر Warner Bros یعنی AT&T شاید فعلا عقب‌نشینی کرده یا احتمالا هنوز پیشنهاد خاصی دریافت نکرده‌اند. باید منتظر بود و دید که در آینده چه می‌شود ولی حداقل در کوتاه مدت می‌دانیم که بخش بازی‌سازی Warner Bros ماندگار است.

از بازی جدید Suicide Squad که توسط استودیوی Rocksteady ساخته می‌شود، اول شهریور در DC Fondome رونمایی خواهد شد. ضمنا مطمئنا Warner Bros. Montreal هم روی بازی جدید Batman کار می‌کند، اما هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است.