Menu

بازی جدید Remedy در دست ساخت است؛ داستان در دنیای Alan Wake و Control روی می‌دهد

داستان بازی Control رفرنس‌های زیادی به Alan Wake داشت و در روایت آن هم مشخص شد که در دنیای مشابه Alan Wake رخ می‌دهد. حتی چند روز پیش از گسترش‌دهنده داستانی جدید این بازی با حضور خود Alan Wake رونمایی شده بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، سم لیک در سایت رسمی Remedy اعلام کرد این استودیو روی بازی جدیدی کار می‌کند که داستان آن در دنیای Alan Wake و Control روی می‌دهد:

"ما برای بیشتر از 10 سال رویای دیوانه‌واری داشتیم. ایده ما این بود که داستان‌های بازی‌های ما به همدیگر متصل باشند و دنیایی از داستان‌ها و اتفاقات خلق کنیم که شخصیت‌ها و روایات آن مشترک هستند. هر بازی یک تجربه مستقل خواهد بود، اما هر کدام آن‌ها دروازه‌ای به دنیایی بزرگ‌تر با فرصت‌های بیشتر برای Crossover است.

ما در پشت صحنه به‌طور آرام و با صبر برنامه چیدیم تا این رویا را به حقیقت تبدیل کنیم. کاملا هیجان‌زده‌ هستم که اعلام کنم حالا وقت آن رسیده تا اولین قدم را در این راه برداریم و جهان متصل Remedy (به انگلیسی Remedy Connected Universe) را تاسیس کنیم. اصلا نمی‌توان گفت که چقدر برای اعلام این خبر خوشحال هستم.

اتفاقات Alan Wake در سال 2010 یکی از پرونده‌هایی بود که دفتر فدرال Control درباره آن تحقیق می‌کرد. AWE اولین رویداد Crossover جهان متصل Remedy است و داستان‌های بیشتری از Alan Wake را به Control می‌آورد.

و این تازه یک شروع متواضع است. ما کار روی یک بازی جدید را شروع کردیم که داستان آن هم در همین دنیای یکسان رخ می‌دهد."

با توجه به اینکه Control یک سال پیش منتشر شد، پس احتمالا بازی جدید Remedy هنوز چند سال با عرضه فاصله دارد.