Menu

Ghostwire: Tokyo بیشتر در سبک اکشن ماجراجویی است تا ترسناک؛ تحسین Dualsense توسط سازندگان

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، به‌تازگی اطلاعات جدیدی از Ghostwire: Tokyo توسط کارگردان بخش فنی این بازی منتشر شده است.

کنجی کیمارو، کارگردان فنی Ghostwire: Tokyo، در مصاحبه‌ای با Game Informer گفت Ghostwire: Tokyo بیشتر در سبک اکشن ماجراجویی است تا ترسناک؛ با این حال، لحظاتی مرموز و صحنه‌هایی برای ترساندن شما هم وجود خواهند داشت. سازندگان می‌خواهند با الهام از فرهنگ‌ عامه ژاپنی، افسانه‌ها، حکایت‌ها و داستان‌های ترسناک یوکای ژاپنی تجربه‌ای سرگرم کننده و جذاب را ارائه بدهند.

Ghostwire: Tokyo در استودیوی Tango Gameworks ساخته می‌شود که به گفته کنجی، استعداد کارمندان آن‌ها امکان خلق گرافیک واقع‌گرایانه و اتمسفری عجیب‌وغریب و استرس‌زا را می‌دهد و آن‌ها را به شکلی متفاوت تکامل می‌بخشد. طبق گفته کنجی، آن‌ها توکیویی شوم و مرموز را خلق کردند که به‌طرز عجیب‌وغریبی زیبا به‌نظر می‌رسد.

کنجی می‌گوید چالش ساخت اکشن ماجراجویی به سازندگان این شانس را داده تا تجربه‌ سرگرم کننده‌ متفاوتی نسبت به کارهای قبلی خود خلق کنند. گیم‌پلی بازی متمرکز بر کاوش در توکیو، حل رازی عمیق و غلبه بر چالش‌ها و تهدیدات با استفاده از توانایی‌های مختلفی است که از حرکات سنتی Kuji-kiri الهام گرفته شده‌ند.

او در ادامه به تحسین از کنترلر PS5 یا همان Dualsense پرداخت:

"باید خودتان مستقیما آن را تجربه کنید چون توضیح آن بسیار سخت است، اما ویژگی‌های هپتیک فیدبک و تریگرهای تطبیقی به حدی حس خوبی داشتند که ما را سوپرایز کردند. ما می‌توانستیم اکشن‌ها و حملات را طوری تجربه و حس کنیم که پیش از این سابقه نداشته است.

همچنین صدای 3 بعدی هم دارد که باعث می‌شود شما حضور در توکیوی ما را حس کنید. حس اشیا و حضور در آنجا القا می‌شود. لحظاتی هستند که بازیکنان نه تنها صداهای آشنای، بلکه صداهای ماوراءالطبیعه را هم می‌شنوند. گوش بدهید و توجه کنید چون این صداها در کاوش در تویکو و حل رازها کمک می‌کنند."

بازی Ghost Wire: Tokyo برای کامپیوتر و PS5 منتشر خواهد شد. این عنوان برای Xbox Series X منتشر نمی‌شود چون سونی با سازندگان قرارداد بسته تا در انحصار کنسولی PS5 باقی بماند.