Menu

بازی Suicide Squad رسما توسط Rocksteady معرفی شد

بعد از اینکه برای سال‌ها شایعات و گزارشات مختلف را تحمل کردیم، حالا دیگر کم‌کم نتیجه صبر خود را می‌بینیم و روز 22 اوت (یکم شهریور) از بازی جوخه انتحار (Suicide Squad) توسط استودیوی Rocksteady رسما رونمایی خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، استودیوی Rocksteady در صفحه توئیتر خود تصویر زیر را منتشر کرد و خبر از رونمایی کامل از این بازی در روز یکم شهریور طی همایش DC FonDome داد. معلوم نیست تصویر زیر سوپرمن عادی را نشان می‌دهد یا سوپرمن شیطانی را. قبلا شایعه شده بود که نام فرعی بازی "لیگ عدالت را بکش" است، پس دور انتظار نیست که سوپرمن شیطانی و بد را در بازی ببینیم. شاید هم شخصیت درون تصویر Bizarro باشد.

البته یوروگیمر گزارش داده که چیز زیادی از این بازی را در DC Fondome نمی‌بینیم و این بازی همچنین خدمات‌محور و دارای حالت Co-Op آنلاین خواهد بود:

"از این بازی به‌طور کامل در 22 اوت رونمایی می‌شود، اما طبق گزارش یوروگیمر، چیز زیادی نشان نمی‌دهند. این عنوان همچنین با توجه به گزارش آن‌ها خدمات‌محور و دارای حالت آنلاین Co-Op خواهد بود."

به غیر از جوخه انتحار، انتظار می‌رود از بازی جدید Batman هم در Dc Fondome رونمایی شود. حالا طرفداران با این خبر بیش از پیش برای روز برگزاری این رویداد هیجان‌زده هستند.