Menu

تماشا کنید: تریلر فصل ششم Apex Legends منتشر شد- افسانه بعدی Rampart است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت gamingbolt ،به نظر می‌رسد که استودیو Respawn Entertainment به هیچ وجه خسته نمی‌شود شخصیت بعدی خود را برای بازی Apex Legends به نمایش گذاشت. بعد از صدای منتشر شده در کلیپ صوتی دیروز، تریلر این بازی برای فصل 6 منتشر شد: Boosted with Rampart به عنوان Legend بعدی تایید شد. او تحت عنوان Sheila به گروه پیوسته است، که ممکن است به تیربار همراه در اختیار او اشاره داشته باشد یا نباشد. آن را در ادامه بررسی کنید.

رمپارت یک هندی-انگلیسی با تجارت خصوصی خود، انواع متوسطی دارد که از تیربار همراه در اختیار خود برای زنده ماندن استفاده می‌کند. او در Outlands کاملاً آگاه است، بنابراین باید دید که چگونه او Bangalore را می‌شناسد جالب است. برای این موضوع، هدف او در بازی های Apex چیست؟

فصل 6 بازی Apex Legends در تاریخ سه شنبه، ۲۸ مرداد عرضه می‌شود و به همراه یک Battle Pass جدید با بیش از 100 مورد، چندین ویژگی جدید دیگر را نیز به ارمغان می‌آورد. Volt به عنوان یک سلاح جدید در حال اضافه شدن است و تغییرات در Ranked Play با سیستم ساخت و ساز جدید همراه می‌شوند. این سیستم ساخت و ساز به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در صورت لزوم مواردی را جمع آوری کنند و در صورت نیاز وسایل مورد نیاز خود را بسازند.

در ادامه تریلر منتشر شده از فصل ششم این بازی را از پردیس گیم ببینید.

دانلود این ویدیو

تماشا به صورت تمام صفحه