Menu

دانلود فیلم تیغ و ترمه و قسمت هشتم سریال آقازاده

فیلم سینمایی تیغ و ترمه به همراه قسمت 34 سریال دل قسمت هشتم آقازاده قسمت 11 فصل دوم هم گناه و قسمت هفتم موچین به مرحله پخش خانگی رسیده اند. لینک دانلود تمامی این عناوین در این پست برای راحتی شما کاربران عزیز مهیا شده است.

شما می توانید با مراجعه به وبسایت کول دانلود افزون بر این آثار به گنجینه ای بزرگ از محصولات به روز سینمای خانگی دسترسی داشته باشید. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم و سریال های ایرانی می باشد. همچنین در بالای منوی سایت، گزینه سرچ وجود دارد و شما می توانید به هر فیلم دیگری که نیاز داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید.

سریال آقازاده در همین بدو ورود به شبکه نمایش خانگی توانست ارتباط خود را با مخاطبینش پیدا کند و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. چیزی که کمتر در بین سریال ها رایج بود. بنابر آمارهای سایت کول دانلود، میزان و نرخ دانلود سریال آقازاده در هفته های نخست رقم بسیار قابل توجهی بوده است و انتظار می رود که از هفته سوم این روند ادامه داشته باشد.

امیر آقایی, امین تارخ, مهدی سلطانی, لعیا زنگنه, کامبیز دیرباز, جمشید هاشم پور, سینا مهراد, سامیه لک, دیبا زاهدی, امین حیایی, ثریا قاسمی, نیکی کریمی در حالی بازیگران آقازاده را تشکیل داده اند.

در قسمت هفتم آقازاده نیز شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. این اپیزود تماما فلش بک به گذشته کارکترهای سریال بود و راوی اتفاقاتی بود که قبلا رخ داده بود. از جمله مراسم خواستگاری راضیه و حامد و این که راضیه چگونه توانست با نقشه و حیله، حامد را به دام بیندازد و او را عاشق خود کند. در واقع راضیه در تمام این مدت با نیما بحری هماهنگ بوده و در حال اجرا کردن مو به موی نقشه های نیما بوده است. مشخص نیست دقیقا چه مقصودی در ذهن نیما بوده است از این ماجراها ولی تا جایی که راضیه اعتراف کرده بود در این قسمت، نیت نیما خدشه دار کردن آبروی خانواده حامد بوده است. حتی نیما در جایی در صحبت با همکارانش می گوید برای کسی که پرونده ای ندارد، باید پرونده ساخت. اشاره وی دقیقا به همین داستان می باشد. در ادامه شاهد سفر حامد و راضیه به مشهد هستیم که برای ماه عسل به آن جا رفته بودند و در این مدت صحبت های مختلفی بین ای ندو رد و بدل می شود. راضیه می گوید که از یک جایی به بعد عمیقا حامد را دوست داشت هاست وگرنه اگر این طور نبود چرا باید نقشه های نیما را لو می داد و با این کار جان خودش را هم به خطر می انداخت. ولی حامد به هیچ وجه باور نمی کند این سخنان را و به تندی موضع گیری می کند. به هر حال، حامد به دلیل رودستی که در این جریان خورده بوده بسیار دست به عصا و بدبین شده است.

حال باید دید که در قسمت 8 سریال آقازاده چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون لینک های دانلود قسمت هشتم از سریال آقازاده با 5 کیفیت گوناگون درج شده است:

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت هشتم سریال آقازاده

.

سریال عاشقانه و رمانتیک دل به کارگردانی منوچهر هادی با بازی افسانه بایگان , بهرام افشاری , حامد بهداد , ساره بیات , کوروش تهامی , لیلا زارع , مهراوه شریفی نیا , نسرین مقانلو , یکتا ناصر ، بیژن امکانیان، سعید راد، علی سخنگو، تینو صالحی، مهدی کوشکی دیگر سریال این روزهای نمایش خانگی می باشد.

در قسمت های اخیر سریال دل دیدیم که آوا رابطه پنهانی اتابک و مرسده را در نزد توران فاش می کند و وی را از قرار این دو مطلع می کند. توران به سر قرار می رود و اتابک را با مرسده در خانه او می بینید و به این ترتیب بالاخره متوجه خیانت چندین ساله شوهرش می شود در همین حال نیز آرش هم که با نقشه قبلی آوا به آن محل می رود شاهد مشاجره و دعوای شدید پدر و مادرش می باشد. هدف آوا از یک سو دور کردن آرش از پدرش (به واسطه فساد مالی و اخلاقی) ، در درجه دوم دور کردن و متنفر کردن رستا از آرش و در وهله سوم هم می کوشد تا پس از رقم زدن این موارد، آرش را به سمت خود بکشاند. قسمت 33 نیز با اتفاقات بسیاری همراه بود. در این اپیزود شاهد رویارویی اتابک، توران و پدر توران بودیم. اتابک به خانه آمده بود تا برگه طلاق و احضاریه دادگاه را به توران بدهد. توران به مانند همیشه با تهدید زیر بار نمی رفت و در پاسخ به اهدای مهریه وی، اتابک را متهم به این موضوع می کند که هزینه ای را که می خواهد برای مهریه می خواهد بپردازد در واقع پول هایی است که از ثروت خانواده وی و آتلیه به چنگ برده است. سپس اتابک توضیح می دهد که او فقط حقش را از سهم پدری اش که در شراکت با پدر توران داشته اند پس گرفته است که اگرچه توران نپذیرفت ولی پدر او این موضوع را تصدیق کرد. در ادامه، موقع خارج شدن اتابک از خانه، توران به حالت التماس به زمین می افتد و از او می خواهد که زندگی مشترکشان را بر هم نزند. در سمت دیگر داستان آوا باز هم به تلاش هایش برای رسیدن به آرش ادامه می دهد و گام به گام در پی دور کردن رستا از ارش و از آن سو، به دست آوردن دل آرش می باشد. او برای پیشبرد نقشه هایش رستا را به عقد با نکیسا آن ه مدر بیمارستان و بالای سر تخت خسروخان دعوت می کند.

حال باید دید که در قسمت 34 سریال دل چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت سی و چهارم از سریال دل با 5 کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت بسی دل در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

دانلود قانونی: دانلود قسمت 34 سریال دل

.

قسمت 23 یا به عبارتی قسمت 11 از فصل 2 سریال هم گناه نیز در این هفته پخش می شود. و تنها یک قسمت دیگر تا پایان خود فاصله دارد. سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی و با انبوهی از سوپراستارهای مورد علاقه مخاطبین پرویز پرستویی, مهتاب کرامتی, مهدی پاکدل, محسن کیایی, هنگامه قاضیانی, حبیب رضایی, رویا تیموریان, مسعود رایگان, شاهرخ فروتیان, افسانه چهره آزاد, پدرام شریفی, روشنک گرامی این روزها در حال همه گیر شدن و محبوب شدن هر چه بیشتر نسبت به قبل می باشد.

در قسمت دهم فصل دوم نیز شاهد اتفاقات بسیار زیادی بودیم. این اپیزود با لو رفتن کارکتر گورکن همراه بود. فریبرز از روی کفشی که از گورکن در محل عملیات جا مانده بود به پرویز مشکوک می شود و به نزد او می رود و این گونه بیان می کند که شخصی که در حادثه تعقیب و گریز در سینما کشته بود نمی توناد گورکن بوده باشد و بنابراین تو ما را بازی داده ای. پرویز نیز لو می دهد که گورکن پیمان یعنی پسر فریبرز است. سرهنگ صبوری که بسیار آشفته و پریشان می شود به خانه پیمان می رود تا موضوع را با او در میان بگذارد. پیمان حاشا می کند ولی فریبرز می گوید که باید این کفش را بپوشی که مشخص شود که آیا هم سایز پای تو هست یا نه! سرانجام پیمان می پذیرد ولی با این فرمول که در آن روز چون پرویز در بازداشتگاه بوده است مجبور می شود که خود را جای گورکن جا بزند چرا که قرار این ملاقات از قبل برنامه ریزی شده بود. در سمت دیگر داستان نیز ماجراهای آرمان و زیبا را داریم. مادر آرمان پس از شنیدن خبر بیماری سخت زیبا به نزد پسرش می رود و از او عذرخوا

حال باید دید که در قسمت 11 از فصل دوم سریال هم گناه چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود با 5 کیفیت گوناگون درج شده است.

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت 23 (اپیزود 11 از فصل دوم) این سریال تماشایی در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

دریافت قانونی این اثر: دانلود قسمت 11 فصل دوم هم گناه

.

فیلم سینمایی تیغ و ترمه» ساخته کیومرث پوراحمد از محصولاتش سال 97 بود که از صف اکران باز ماند و در این اواخر به دلیل کرونا تن به اکران آنلاین داد و همینک به شبکه نمایش خانگی می آید. پژمان بازغی , دیبا زاهدی , لاله اسکندری , مهران رجبی , هومن برق نورد بازیگران تیغ و ترمه را تشکیل داده اند.

تیغ ‌و ترمه یک درام ملتهب اجتماعی زنانه است.

لینک قانونی: دانلود فیلم تیغ و ترمه