Menu

تماشا کنید: از بازی Hood Outlaws & Legends برای کنسول‌های نسل فعلی و بعدی رونمایی شد

Focus Home و Sumo Digital در قسمت جدید State of Play از بازی Hood Outlaws & Legends برای کامیپوتر، کنسول‌های نسل فعلی و بعدی رونمایی کردند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، بازی Hood Outlaws & Legends یک عنوان چندنفره 4 به 4 است که استراتژی، مبارزات و مخفی‌کاری را ترکیب می‌کند. این عنوان از افسانه رابین هود الهام گرفته و آن را در عصری تاریک بازگو و خلق کرده است. بازیکنان باید تیم خود را جمع کنند و از دولت ستم‌گری به‌نام The State بدزدند.

اندرو ویلیانس، کارگردان بازی، می‌گوید جهان Hood با وجود تعاملات و عواقب باورپذیر واقع‌گرایانه است. همچنین این عنوان از ویژگی هپتیک فیدبک کنترلر Dualsense در PS5 استفاده کامل می‌برد. سازندگان گفتند "خلق ورودی‌های حسی و احساسات قدرت‌مند بین بازیکن و تیرکمان آن‌ها به لطف سخت‌افزار جدید PS5 دست‌یافتنی‌تر شده است."

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

در Hood Outlaws & Legends صداها توجه هوش مصنوعی و بازیکنان آنلاین رقیب را جلب می‌کنند و مهمات بسیار محدود هستند. بنابراین مخفی‌کاری بسیار بهتر خواهد بود و می‌توانید از منابع یاران کشته شده خود هم استفاده کنید. هر شخصیت در Hood Outlaws & Legends قابلیت و توانایی‌های مخصوص به خود را دارد. مثلا برخی از آن‌ها از دور بهتر کار می‌کنند و تعدادی دیگر هم در مبارازت تن به تن و نزدیک عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهند. در کل همه چیز به شما بستگی دارد که موقعیت‌ها را چگونه بسنجید و چه برنامه‌ای داشته باشید.

Hood Outlaws & Legends چندان از نظر تاریخی دقیق نخواهد بود و یک بازگویی متفاوت از عصر تاریک بریتانیا و افسانه رابین هود است. یک نیروی قدرت‌مند به‌نام The State می‌خواهد نظم برقرار کند، اما این نظم به قیمت آزادی تعداد زیادی از مردم بریتانیا به‌دست می‌آید و به همین خاطر بسیاری فکر می‌کنند The State هم به اندازه دولت قبلی ستم‌گر و خشن است.

تیرکمان‌های نمادین رابین هود را در بازی خواهید دید، اما هم او و هم سایر شخصیت‌ها توانایی‌های منحصر به‌فردی دارند و در مناطق، طراحی‌ها و بخش‌های دیگر بازی افسانه‌ها و روایات جدیدی کشف می‌کنید.

Hood Outlaws & Legends سال آینده منتشر خواهد شد.