Menu

تماشا کنید: Hitman 3 از PS VR پشتیبانی می‌کند

سه‌گانه جدید Hitman قرار است با بازی آخر آن که نام ساده Hitman 3 را دارد به پایان برسد. مامور 47 در این نسخه به تمام مناطق 5 سال اخیر سفر می‌کند و شما می‌توانید با عینک واقعیت مجازی PlayStation داستان نهایی او را به‌صورت اول شخص تجربه کنید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، در State of Play پشتیبانی Hitman 3 از PS VR تایید شد و بازی در این حالت به‌صورت اول شخص خواهد بود. مشخص نیست که بدون عینک واقعیت مجازی هم می‌توان Hitman 3 را به‌صورت اول شخص بازی کرد یا نه، اما در وبلاگ PlayStation اطلاعات دیگری هم به اشتراک گذاشته شد.

تجربه Hitman 3 با PS VR بسیار متفاوت خواهد بود. مثلا شما می‌توانید اشیا را با دستان خود بردارید و آن‌ها را به هر شکلی که خودتان بخواهید حرکت دهید. برای نمونه، شما می‌توانید یک ماهیتابه داغ را بردارید و از آن برای کشتن اهداف خود به نحوه دلخواه خودتان استفاده کنید. تجربه واقعیت مجازی Hitman 3 به‌صورت اول شخص حس متفاوتی خواهد داشت، چراکه خود را درون جمعیت حس می‌کنید و قبل از اینکه اهداف خود را از بین ببرید، چشم‌توچشم به آن‌ها نگاه می‌کنید و صحبت‌ها و حرف‌های اطراف خود را می‌شنوید.

نسخه‌های قبلی Hitman پشتیبانی از PS VR را دریافت نمی‌کنند. اما IO Interactive تایید کرد تمام مناطق قبلی را می‌توان به Hitman 3 انتقال داد و بازیکنان می‌توانند در 20 منطقه مختلف فانتزی قتل خود را با PS VR عملی کنند.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

بازی Hitman 3 در ژانویه 2021 (دی-بهمن 1399) برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One و همچنین کنسول‌های نسل بعدی منتشر خواهد شد.