Menu

تماشا کنید: گیم‌پلی رویداد یخی عنوان Dirt5 منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت gamingbolt ، استودیو Codemasters از گیم پلی جدید خود برای DiRT 5 پرده برداری کرد. جدیدترین ویدیو نگاهی به رویداد Ice Breaker ارائه می‌دهد که همه چیز مربوط به مسابقه در مسیرهای کوچکتر و حرکت در مسیرها و جاده‌های یخی است. برای موفقیت در پیچ و خم‌های جاده‌های مختلف بیشتر تلاش کنید. ویدیو منتشر شده را در ادامه از پردیس‌گیم ببینید.

وقایع Ice Breaker همچنین 12 اتومبیل را به طور هم زمان به نمایش می‌گذارد که همه برای موقعیت مناسب هستند. این رویداد در مناطقی مانند نپال و نیویورک (یعنی در رودخانه شرقی جزیره روزولت که بیش از حد یخ زده است) تنظیم می‌شود. تا کنون، به نظر می‌رسد تغییر قدم خوبی از رویدادهای Stampede و Path Finder در نظر گرفته شده است.

عنوان DiRT 5 در تاریخ جمعه، ۱۸ مهر برای Xbox One ، PS4 و PC عرضه می‌شود. حالت Career Mode با تمرکز روایت قوی‌تر ، مسیرهای انشعاب و بیش از 130 رویداد که در طول بازی انجام میشود، بیش از بازی قبلی تغییر عمده‌ای را تجربه کرده است. بیشتر از چیزهایی که قبلا به نمایش گذاشته شده است.

بازی DiRT 5 همچنین برای نسخه‌های PS5 و Xbox Series X با نسخه Google Stadia که برای اوایل سال آینده برنامه ریزی شده است نیز منتشر خواهد شد. همراه با پشتیبانی از وضوح 4K ، هر دو نسخه نسل بعدی از 120 فریم در ثانیه از گیم پلی پشتیبانی می‌کنند.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه