Menu

کارمندان Blizzard به تفاوت حقوق‌‌ها در این شرکت اعتراض کردند

کارمندان Blizzard چند روز قبل از آنکه Activision Blizzard گزارش مالی خود را منتشر کند و خبر از درآمد و نیمه مالی بسیار سودمند خود بدهد، به تفاوت حقوق‌های دریافتی اعتراض می‌کردند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، سایت Bloomberg اعلام کرده که کارمندان Blizzard از طریق پخش کاغذ حقوق‌ها را به‌طور ناشناس مقایسه کرده‌اند. Blizzard در سال 2019 با برگزاری یک نظرسنجی فهمیده بود که بیش از نیمی از کارمندانش از حقوق دریافتی خود راضی نیستند. با توجه به Bloomberg، شرکت Blizzard بعد از نتایج به‌دست آمده از این نظرسنجی در ماه جولای حقوق‌ها را افزایش داد و افزایش حقوق و تغییراتی برای تعدادی از کارمندان انجام شد.

کارمندان Blizzard باز هم از تغییرات ناراضی بودند و برای بررسی میزان این افزایش‌ها، به‌طور ناشناس پیگیر حقوق یکدیگر شدند. طبق گزارش Bloomberg، نتایج به‌دست آمده بعد از پاسخ‌گویی به نظر سنجی بسیار پایین‌تر از حد انتظارات بود. بعضی از این افزایش حقوق‌ها کمتر از 10 درصد بود، مخصوصا کسانی که در موقعیت‌های تضمین کیفیت و خدمات مشتری کار می‌کردند.

تمام این اتفاقات زمانی افتاد که کمپانی مادر Activision Blizzard گزارش مالی خود را ارائه داد و فهمیدیم که به لطف خانه‌نشین شدن مردم بخاطر کووید-19، فروش بازی‌ها و سود به‌دست آمده بسیار افزایش پیدا کرده بود.