Menu

کارگردان God of War درباره استفاده از قدرت PS5 می‌گوید

کنسول PS4 به پایان دوران خود نزدیک شده و در طول این سال‌ها بازی‌های بزرگ و عالی زیادی برای آن در دسترس قرار گرفت. یکی از این بازی‌ها، God of War بود که داستان شخصیت کریتوس را ادامه می‌دهد، اما گیم‌پلی آن تغییراتی اساسی به خود دیده بود.

این بازی با عرضه خود فورا به موفقیت رسید و نه تنها تحسین منتقدان و بازیکنان را با خود به همراه داشت، بلکه در زمینه فروش هم رکوردهای خوبی ثبت کرد. استودیوی Santa Monica همیشه بخاطر ساخت بازی‌های God of War شناخته می‌شده و با توجه به موفقیت عظیم جدیدترین نسخه از این سری بازی، ساخت دنباله آن حتمی است و مطمئنا برای PS5 منتشر می‌شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamerant، کوری بارلاگ، کارگردان بازی God of War، در نمایش Animal Talking حاضر شد و درباره اینکه استودیوی آن‌ها چگونه می‌خواهد از فناوری PS5 استفاده کند صحبت کرد. بارلاگ گفت در تمام نسخه‌های این سری وقت زیادی را به پنهان کردن صفحات بارگزاری (Loading) اختصاص می‌دادند. حالا PS5 یک SSD فوق‌العاده قوی و سریع دارد که می‌تواند اکثر این مشکلات را برطرف و صفحات بارگزاری را به‌طور کامل حذف کند یا به حداقل برساند. بارلاگ از این بابت بسیار هیجان‌زده است.

بارلاگ همچنین گفت چیزهای خیلی جالب دیگری هم هستند که فکر می‌کند می‌توانند انجام بدهند و کوچ کردن از PS4 به سمت PS5 به اندازه دوران انتقال PS2 به PS3 پیچیده نیست و آشنایی لازم و کامل را با سخت‌افزار PS5 دارند و کاملا می‌دانند که باید چه کار کنند.

البته حرف‌های او نسخه بعدی God of War را تایید نمی‌کند، ولی مشخص است که استودیوی آن‌ها در حال ساخت یک بازی برای PS5 است. شایعاتی هم در این باره وجود دارند.