Menu

عنوان GreedFall موفق به فروش بیش از 1 میلیون نسخه شده است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، شرکت Focus Home Interactive در چند سال اخیر بازی‌های AA بسیار موفقی منتشر کرده که از لحاظ مالی نیز برای این شرکت سوددهی زیادی داشته‌اند. جدیدترین عنوان منتشر شده از این شرکت، عنوان سبک نقش‌آفرینی GreedFall ساخت استودیوی Spiders است که از همین فرمول موفقیت پیروی کرده است. این روزها تجربه‌ی یک نقش‌آفرینی خوب بسیار کمیاب شده است اما این بازی که یادآور روزهای طلایی استودیوی BioWare با عناوین نقش‌آفرینی بسیار خوب آن است، می‌تواند دوباره همان تجربه یا حداقل نزدیک به آن را برای بازیبازان به ارمغان بیاورد.

شرکت Focus Home Interactive در گذشته و پس از انتشار بازی نیز گفته بود که فروش بازی برای آن‌ها بسیار موفقیت‌آمیز بوده است. این شکت اکنون اعلام کرده که مجموع فروش بازی تاکنون به بیش از 1 میلیون نسخه‌ رسیده است.

این بازی اکنون برای پلتفرم‌های PS4 ، Xbox One، و رایا‌نه‌های شخصی در دسترس بوده و توانسته نظرات بازیبازان و منتقدان را به خود جلب کند. استودیوی Spiders اکنون در حال توسعه‌ی عنوان نقش‌آفرینی بعدی خود به نام Steelrising هستند که در سال 2021 برای PS5 ، Xbox Series X و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.