Menu

گزارش: Street Fighter 6 قرار بود سال آینده منتشر شود، اما به دلیل مشکلاتی تاخیر خورده است

Capcom اوایل سال جاری از Season Pass جدید بازی Street Fighter V رونمایی کرد و این حرکت آن‌ها بسیاری را متعجب کرد، چون این بازی در سال 2016 منتشر شده بود و طرفداران انتظار معرفی یک نسخه جدید را داشتند. حتی اواخر سال گذشته هم شایعاتی درباره نسخه جدید پخش شد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، حالا منبع داخلی معروف و معتبر Capcom یعنی Dusk Golem (یا Aesthetic Gamer) روشن کرده که دقیقا در پشت صحنه چه اتفاقاتی افتاده است. طبق گفته او، Street Fighter 6 در واقع قرار بود سال 2021 منتشر شود، اما بعد از انتقادات داخلی و در طول آزمایشات تاخیر خورد و یوشینوری اونو که ظاهرا کارگردان بوده، از کار برکنار شد. Season Pass غیر منتظره Street Fighter V ظاهرا راهی بود تا Capcom زمان بیشتری برای ساخت نسخه ششم بخرد.

ظاهرا Street Fighter 6 با تمرکز روی یک مکانیک تیمی ساخته می‌شد که نتیجه خوبی از آن به‌دست نیامد. به‌نظر می‌رسد کارگردان جدیدی روی کار آمده (که Dusk Golem نام او را نگفت) و بهبودها و تغییرات بسیار خوبی اعمال کرده است.

به هر حال این اطلاعات را به عنوان شایعه در نظر بگیرید. البته Dusk Golem سابقه خوبی دارد و تقریبا در اکثر مواقع اطلاعات او راجع به Capcom و بازی‌های این شرکت درست هستند.