Menu

60 درصد از فروش Resident Evil 3 Remake دیجیتالی بوده است

Resident Evi 3 Remake اوایل امسال منتشر شد و نتوانست طبق انتظارات عمل کند. بازی در مقایسه با Resident Evil 2 Remake افت فاحشی داشت و حتی از نظر فروش هم نوانست در اندازه آن ظاهر شود. با این حال، Capcom می‌گوید به‌طور کلی فروش Resident Evil 3 Remake خوب و قابل قبول بوده و به سوددهی در نیمه مالی گذشته کمک کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، شرکت Capcom گزارش مالی ژاپنی خود را منتشر کرده و هنوز ترجمه انگلیسی آن در دسترس قرار نگرفته، اما با استفاده از ترجمه ماشینی می‌توان به نتایج و اطلاعات خوبی دست یافت. نرخ فروش دیجیتالی Resident Evil 3 Remake تا 60 درصد بوده و بازی به ترتیب در آمریکای شمالی، اروپا، ژاپن و آسیا پرفروش ظاهر شده است.

Capcom همچنین در این گزارش گفته که انتظار دارند 90 درصد از فروش بازی‌های آینده آن‌ها به‌صورت دیجیتالی باشد، البته بازه زمانی خاصی را مشخص نکرده‌اند. آن‌ها اوایل این ماه اعلام کرده بودند که 80 درصد از فروش بازی‌های آن‌ها دیجیتالی بوده و طبیعی است که حالا انتظار افزایش به 90 درصد را داشته باشند.

بازی Resident Evil 3 Remake هم‌اکنون برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One در دسترس است. Resident Evil 8: Village سال 2021 برای کامپیوتر، PS5 و Xbox Series X عرضه خواهد شد.