Menu

فروش Nintendo Switch به 61.44 میلیون واحد و بازی Animal Crossing: New Horizons به 22.4 میلیون رسید

به‌نظر می‌رسد Nintendo نیمه اول سال مالی خود را فوق‌العاده آغاز کرده است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، شرکت Nintendo آمار فروش Switch و بزرگ‌ترین بازی‌های این کنسول را به‌روزرسانی کرده و نتایج خوبی به‌دست آورده است.

کنسول Nintendo Switch تا روز 30 ژوئن (10 تیر) به فروش 61.44 میلیون واحدی رسید. این یعنی Switch در طول 3 ماهه مالی گذشته 5.67 میلیون واحد دیگر فروش داشته و آمار مدل Lite و استاندارد هم تقریبا برابر بوده است. در بیانیه امروز هم Nintendo اعلام کرد انتظار فروش 19 میلیونی تا پایان مارس 2021 دارد و تغییری در پیش‌بینی قبلی خود ایجاد نکرده است.

بازی‌های انحصاری Nintendo در همین نیمه مالی گذشته حتی عملکرد بهتری داشتند. Animal Crossing: New Horizons حالا دومین بازی پرفروش تاریخ کنسول Switch است. از زمان عرضه این بازی در ماه مارس گذشته تاکنون 22.4 میلیون نسخه از آن به فروش رفته و بیش از 10 میلیون از آن به تنهایی در نیمه اول به‌دست آمده است. Mario Kart 8 Deluxe با فروش 26.74 میلیون واحدی هنوز در رتبه اول قرار دارد.

درخواست‌ها برای Pokemon Sword and Shield هم ادامه داشت و این بازی به بزرگ‌ترین عرضه این سری در 20 سال اخیر تبدیل شد و به‌طور کلی هم با فروش 18.22 میلیون واحدی به رتبه سوم پرفروش‌ترین‌ها رسید.

بازی‌های جدیدتر هم مثل Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics فروش 1.03 میلیون واحدی داشتند و Xenoblade Chronicles: Definitive Edition هم 1.32 میلیون واحد فروش کرد.