Menu

Apex Legends – پیام‌های صوتی جدید خبر از پیشرفت‌های آینده می‌دهد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت gamingbolt ، استودیو Respawn Entertainment نسبتاً مشغول توسعه بازی Apex Legends بوده است. پس از راه اندازی فصل پنجم با شخصیت جدید لوبا، crossplay را نیز برای نسخه Steam و نسخه Nintendo Switch اعلام کرد. اکنون به نظر می‌رسد که ممکن است در روزهای آینده اتفاقات دیگری نیز رخ دهد.

حساب رسمی توییتر بازی یاد شده کلیپ جدیدی با عنوان "پیام جدید: دریافت 13:02" به اشتراک گذاشت. شخصی به نام "ویلیامز" (طرفداران وی را به عنوان بنگلور تشخیص می‌دهند) پیامی را برای شخصی با نام "P" به جا می‌گذارد به اینگونه که می‌پرسد: آیا کارها "انجام شده‌اند". " Hiatusبه زودی می‌آید. من آخر هفته میبینمت نوشیدنی‌ها به حساب من. "

در حالی که "P" می‌تواند به تعدادی از شخصیت‌های مختلف اشاره داشته باشد (به عنوان مثال Pathfinder)، بسیاری از افراد تصور می‌کنند که این یک افسانه جدید است. Apex Legends خسته نمی‌شود که شخصیت‌های قبلی را اذیت کند. Revenant قبل از آمدن در فصل 4 چندین بار حضور پیدا کرد در حالی که لوبا در واقع یک کودک در پیش پرده داستان ماشین قاتل قبل از شروع فصل 5 بود. بنابراین اگر این یک شخصیت جدید باشد، می‌توانند احتمالا در فرصت دیگری به میدان خواهد آمد.

یا شاید هم این موضوع فقط می‌تواند برای برخی از مطالب مرتبط با داستان سرگرم کننده باشد. در همین حال باید منتظر جزئیات بیشتر باشیم. Apex Legends در حال حاضر برای Xbox One ، PS4 و PC در دسترس است.