Menu

بازی Mortal Shell زودتر از آنچه تصور می‌کنید منتشر خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، جدیدترین ساخته‌ی استودیوی Cold Symmetry با نام Mortal Shell حدودا با بیش از 350000 نفر بازیکن در بتای خود توانست موفقیتی نسبی به دست آورد و نظرات بازیبازان را به خود جلب کند. حال و پس از انتشار جزئیات جدید از این استودیو، مشخص شد که طرفداران سری عناوین هک‌اند‌اسلش و سولزبورن نیازی نیست که مدت زمان طولانی برای انتشار آن صبر کنند. همانطور که در جدیدترین تریلر آن مشخص شده بازی Mortal Shell در تاریخ 18 اوت و به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

حال و هوای بازی Mortal Shell در یک عصر فانتزی و قرون وسطایی تاریک جریان دارد که در آن هر بازیکن Shells مختلفی را در طول سفر خود کنترل می‌کند. هر Shell یک شخصیت قابل بازی با پس‌زمینه‌ی داستانی و توانایی های خاص خود است که با گذشت زمان و پیشروی در بازی آن‌ها را کشف خواهید کرد. کسانی که به دنبال چالش بیشتر در این بازی هستند می‌توانند یک Shell را کنار بگذارند و به شکل پیش فرض خود بازی کنند. هر چند هشدار داده می‌شود که در این حالت حتی یک ضربه عادی از سمت دشمنان می‌تواند کشنده باشد.

این عنوان برای پلتفرم‌های Xbox One ، PS4 و PC منتشر خواهد شد. نسخه PC بازی از زمان عرضه به طور انحصاری فقط در فروشگاه Epic Games در دسترس خواهد بود. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی بر روی رایانه‌های شخصی نیز در عکس پایین مشخص شده است.

اکنون شما را به تماشای تریلر منتشر شده از این بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه