Menu

Xbox و سامسونگ در زمینه گیمینگ ابری همکاری می‌کنند

Xbox مدت‌هاست که تلاش می‌کند تا بازیکنان بیشتری را جذب اکوسیستم خود کند. آن‌ها اخیرا اعلام کردند سرویس xCloud از اواخر شهریور ماه به Game Pass اضافه می‌شود و این سرویس حتی از کنترلر رقیب یعنی PlayStation هم پشتیبانی می‌کند. حالا در جدیدترین اعلامیه خود خبر از همکاری با سامسونگ برای آوردن xCloud به اسمارتفون‌ها و تبلت‌های آن‌ها دادند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، شرکت مایکروسافت در بیانیه‌ای جدید همکاری با سامسونگ در زمینه گیمینگ ابری را اعلام کرد. شما با پیش‌خرید گوشی گلکسی نوت 20 می‌توانید 3 ماه اشتراک رایگان Game Pass Ultimate دریافت کنید که یعنی از طریق این اشتراک با xCloud هم می‌توانید بیش از 100 بازی را روی گوشی خود به‌صورت آنلاین اجرا کنید. البته سامسونگ یکی از پیشگامان در زمینه اسمارتفون‌ها و مخصوصا دستگاه‌های اندروید است و xCloud هم نیاز به اندروید دارد، بنابراین اعلام همکاری آن‌ها دور از انتظار نبود. همچنین در ادامه اعلامیه‌ای هم راجع به اکوسیستم‌های گلکسی و ویندوز 10 ارائه شد و سیستم‌های متنوعی امکان اتصال مستقیم دستگاه‌های گلکسی و ویندوز 10 را فراهم می‌کنند.

تیزری هم به مناسبت همکاری نمایش داده شد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

سرویس xCloud از روز 25 شهریور در 22 کشور مختلف راه‌اندازی خواهد شد. لیست کشورهای پشتیبانی شده را می‌توانید از طریق این لینک مشاهده کنید.