Menu

مایکروسافت: تغییری در Xbox Live Gold ایجاد نمی‌شود

مایکروسافت اخیرا تغییرات زیادی را در رویکرد گیمینگ خود اعمال کرده و کم‌کم برای ورود به نسل جدید آماده می‌شود. طی چند روز گذشته هم شایعات و گزارشات ضد و نقیضی پخش شدند که خبر از حذف اشتراک Xbox Live Gold می‌دادند، یعنی برای تجربه آنلاین بازی‌ها دیگر نیازی به پرداخت پول اضافه نیست.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، اما ظاهرا مایکروسافت آب پاکی را روی دست برخی افراد که امیدوار به حذف اشتراک پولی آنلاین بودند ریخته و این موارد را تکذیب کرده است. یکی از سخنگویان مایکروسافت در صحبت با VGC نسبت به اتفاقات اخیر گفت برنامه‌ای برای تغییر اشتراک آنلاین Xbox Live Gold ندارند:

"به‌روزرسانی بخش "سرویس آنلاین Xbox" در قسمت توافق‌نامه خدمات مایکروسافت به سرویس‌هایی اصولی مثل ویژگی‌های Cross-Save و درخواست‌های دوستی‌ مربوط است. این تغییرات برای جداسازی این سرویس‌های اصولی از اشتراک پولی Xbox Live Gold بوده و تغییری اساسی در تجربه آنلاین یا خود Xbox Live Gold اعمال نمی‌شود."

حذف اشتراک پولی برای تجربه آنلاین بازی‌ها می‌توانست خبر بسیار خوبی برای طرفداران باشد و شاید حتی در تصمیم بازیکنان زیادی در خرید کنسول‌های نسل بعدی تاثیر می‌گذاشت. با این حال، فعلا به‌نظر می‌رسد چنین اتفاقی نخواهد افتاد.