Menu

استودیوی Sperasoft در ساخت Halo: Infinite کمک می‌رساند

مایکروسافت بالاخره ماه گذشته برای اولین‌بار گیم‌پلی بازی Halo: Infinite را نمایش داد، اما گرافیک آن به موضوعی بحث برانگیز تبدیل شد. به‌نظر می‌رسد با بازی جاه‌طلبانه‌ای طرف باشیم و قرار است تا 10 سال از آن پشتیبانی شود. اما به‌طور کلی برخلاف انتظارات، نمایش اخیر آن بازخوردها و نظرات متفاوتی دریافت کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، شرکت Sperasoft در سایت رسمی خود اعلام کرد به استودیوی 343 Industries در ساخت بازی Halo: Infinite کمک می‌رساند. Sperasoft شرکتی بزرگ با نزدیک به 600 کارمند است و به عنوان یک استودیوی کمک‌دهنده و پشتیبان کار می‌کند. این یعنی 343 Industries هنوز سازنده اصلی است، اما Sperasoft هم احتمالا در اصلاح و بهبود بازی نقش دارد تا مطمئن شوند Infinite برای عرضه در اواخیر سال میلادی جاری آماده خواهد شد.

البته نکته عجیب اینجاست که خیلی از استودیوهای دیگر مثل ناتی داگ و Rockstar هم در ساخت بازی‌های خود کمک دریافت می‌کنند، اما فرق اینجاست که آن‌ها چیزی در این باره به عموم اعلام نمی‌کنند. ولی در اینجا Sperasoft به‌طور رسمی و در سایت خود اعلامیه داده، پس شاید نقش آن‌ها در ساخت این بازی بزرگ‌تر از آنچه که ما فکر می‌کنیم باشد.

بازی Halo: Infinite برای کامپیوتر، Xbox One و Xbox Series X منتشر خواهد شد.