Menu

دو تیم بزرگ شهر میلان به صورت لایسنس شده در FIFA 21 حضور خواهند داشت

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، شرکت EA Sports در حال اضافه کردن دو غول ایتالیایی به باشگاه های لایسنس شده‌ی خود در بازی FIFA 21 است. اخیرا این شرکت اعلام کرد معاملات جدید و چند ساله‌ای را با A.C میلان و اینتر میلان به نتیجه رسانده است. این حرکت تنها چند هفته پس از اعلام شرکت Konami مبنی بر عدم حضور این دو تیم (به صورت لایسنس شده) در بازی PES 21 منتشر شده است. بنابراین، این یک موفقیت بزرگ برای EA Sports است. برای جشن گرفتن این موضوع و انتشار خبر آن، آن‌ها تصاویری از این دو تیم به صورت لایسنس شده در بازی FIFA 21 منتشر کردند.

این امر البته پیامدهای بزرگی برای بازیکنان FIFA 21 خواهد داشت. باشگاه‌هایی که با EA قرارداد امضا کرده باشند یک نسخه کاملاً شبیه‌سازی شده و نزدیک به واقعیت از ورزشگاه تیم خود در این بازی دریافت می کنند. پس مشخصا شما در حال حاضر می‌توانید به تجربه‌ی یک بازی واقعی در سن سیرو فکر کنید، اما علاوه بر این‌ قرار است بازی جزئیات بیشتری را نیز به ورزشگاه اضافه کند تا بیش از پیش آماده‌ی ارائه‌ی یک تجربه‌ی واقعی از مسابقه‌ی فوتبال باشد.

همچنین طرفداران این دو باشگاه می‌توانند انتظار چهره‌هایی بسیار نزدیک به چهره‌های اصلی تیم‌ها را در نسخه‌ی جدید سری FIFA داشته باشند. البته از گذشته رسم بوده که بازیکنان مهم و مشهور چهر‌ه‌هایی بسیار نزدیک به واقعیت خود داشته باشند در حالیکه بازیکنان نه چندان مطرح صرفا مدل‌های صورت بهبود یافته و از پیش طراحی شده باشند که البته این مورد قرار نیست برای بازیکنان دو تیم مطرح ایتالیایی اتفاق بیفتد.

اما در مقابل این خبر، این شرکت اعلام کرده که دیگر تیم بزرگ و مطرح ایتالیایی یعنی رم به صورت لایسنس شده در نسخه‌ی بعدی حضور نخواهد داشت و به جای نام اصلی خود با نام Roma FC در این بازی حضور خواهد داشت که این خبری بسیار بد برای طرفداران پرشمار این تیم محبوب ایتالیایی است.

عنوان مورد انتظار FIFA 21 قرار است در تاریخ 6 اکتبر برای پلتفرم‌های Nintendo Switch ، PC ، PS4 و Xbox One منتشر شود. همچنین این بازی پس از انتشار بر روی کنسول‌های نسل هشتم ، برای کنسول های نسل نهم نیز منتشر خواهد شد.