Menu

فیلم سینمایی با اقتباس از دنیای بازی Beyond Good and Evil در حال ساخت است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، کارگردان فیلم Pokemon Detective Pikachu، راب لترمن در حال همکاری با نتفلیکس است تا فیلمی اقتباسی از دنیای بازی Beyond Good and Evil، محصول شرکت Ubisoft، را کارگردانی کند.

این فیلم اقتباسی هنوز در مراحل اولیه توسعه‌ی خود به سر می‌برد، به همین دلیل نتفلیکس به دنبال نویسندگانی برای تحریر فیلمنامه‌ی آن می‌باشد. جیسون آلتمن و مارگارت بووکین از بخش Ubisoft Film & Television سمت تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارند. علاوه بر این جزئیات، هیچ اطلاعاتی در مورد بازیگرهای آن یا زمان انتشار فیلم وجود ندارد.

نسخه‌ی اول سری بازی Beyond Good and Evil در سال 2003 منتشر شد که داستان آن در سال 2435 روایت می‌شود، جایی که بازیکنان در نقش شخصیت جید، یک روزنامه‌نگار جسور که برای حفظ سیاره‌ خود به افشای توطئه‌ی‌ صورت گرفته از دولت کمک می‌کند، قرار می‌گیرند. پس از این انتشار بازی تا مدت زمان بسیار زیادی از نسخه‌ی بعدی آن خبری منتشر نشد تا اینکه در سال 2017 شرکت Ubisoft با تریلری مهیج از نسخه‌ی دوم آن رونمایی کرد و مشخص شد داستان این نسخه پیش‌درامدی بر داستان سری است. همچنین مشخص شد که این بازی به صورت جهان باز خواهد بود، به بازیکن اجازه می‌دهد تا جنسیت خود را انتخاب کند و حالت‌های آنلاین را نیز در بر خواهد گرفت و برای اجرا نیز به اتصال اینترنت نیاز خواهد داشت. طبق آخرین خبر منتشر شده از بازی در سال 2018، در مجموع پنج استودیو از استودیو‌های شرکت Ubisoft مشغول کار بر روی این عنوان هستند که عبارتند از Ubisoft Blue Byte ،Ubisoft Montpelier, Ubisoft Barcelona، Ubisoft Sofia، و Ubisoft Bordeaux.

آخرین عنوانی که راب لترمن آن را کارگردانی کرده است فیلم Pokemon Detective Pikachu بوده که با فروش 433 میلیون دلاری خود به پرفروش ترین فیلم اقتباسی از یک بازی ویدیویی تبدیل شد. این فیلم نمره‌ی 68 در سایت راتن تومیتوز و 53 در متاکریتیک را کسب کرد و بازیگرانی همچون جاستیس اسمیت، کاترین نیوتن و رایان رینولدز در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. اکنون و پس از گذشت مدت زمان نسبتا زیاد از اکران این فیلم، همچنان خبری از بابت ساخت دنباله‌ای برای آن مطرح نشده است.

عنوان Beyond Good and Evil HD اکنون در فروشگاه Microsoft موجود است که در صورت تمایل می‌توانید آن را تجربه کنید.