Menu

اطلاعات جدیدی از مبارزات Cyberpunk 2077 منتشر شد؛ فقط چند تیر برای مرگ شخصیت اصلی کافی است

مدتی قبل استودیوی CD Projekt RED به برخی از منتقدان اجازه تجربه چند ساعت ابتدایی بازی Cyberpunk 2077 را داد تا نظرات خودشان را با بقیه به اشتراک بگذارند. هرچند که حالا کمی دیر شده، اما کانال Easy Allies تصمیم گرفته نظر خود را اکنون در قالب یک ویدیو منتشر کند و اطلاعات جدیدی از مبارزات این بازی به ما داده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، بن مور از Easy Allies بازی را تجربه کرده و گفته مبارزات Cyberpunk 2077 مکانیک‌های جالب و سرگرم کننده‌ای دارد. او افزود در ابتدا شاید کمی مبارزات ضعیف به‌نظر برسند، اما بعدتر مکانیک‌های جدیدی مثل ضربات معمولی و سنگین، دفع حملات، جاخالی دادن، شکستن گارد دشمن و مواردی دیگر آن را لذت‌بخش می‌سازند.

بن مور همچنین گفت سلاح‌های بازی انواع مختلفی دارند و هرکدام دارای مزایا و معایبی هستند که این موارد فقط به بخش آماری (Statها) خلاصه نمی‌شوند و مبارزات با سلاح‌‌‌‌‌های گرم را عمیق‌تر می‌سازند.

در آخر او گفت که فقط چند تیر برای مرگ شخصیت V کافی است. وی افزود آسیب‌پذیری زیاد V در واقع ویژگی خوبی است، چون باعث می‌شود بازیکنان بتوانند بهتر عواقب تصمیمات و ارتباطات اشتباه خود را حس کنند.

بازی Cyberpunk 2077 روز 29 آبان برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.