Menu

خرید آسان و تحویل فوری گیفت کارت

فروشگاه توکاکی یکی از قدیمی ترین فروشگاه های فروش گیفت کارت می باشد که حدود یک دهه در حال خدمت رسانی به کابران عزیز می باشد.توکاکی یک فروشگاه آنلاین برای خرید گیفت کارت گوگل پلی ، خرید گیفت کارت آیتونز ،خرید گیفت کارت PS4، استیم والت، ایکس‌باکس لایو و دیگر سرویس‌های بازی است که بستری ایمن را برای شما فراهم کرده تا با خیال راحت بتوانید به بازی‌های مختلف دسترسی داشته باشید.

تیم توکاکی در تمامی مراحل خرید همواره درکنار شما هستند. پایین بودن قیمت گیفت کارت از ویژگی های اصلی این فروشگاه می باشد.

خرید آسان و تحویل فوری گیفت کارت

برخلاف فروشگاه های دیگر،که در ارسال گیفت کارت همیشه تاخیر دارند،فروشگاه توکاکی بلافاصله بعد از خرید گیفت کارت مورد نظر را به خریدار ارسال می نماید.شما تنها با یک شماره موبایل وریفای شده به راحتی خرید خود را انجام میدهید.

این سایت دارای سطح بندی کاربری می باشد.که هر سطح محدودیت خرید و قیمت های خود را شامل می باشد.هرچه سطح وریفای کاربر بیشتر باشد،تخفیف بیشتری دریافت خواهد کرد.البته در حال عادی هم تمام گیفت کارت های سایت Tokakey.Com دارای تخفیف می باشد.

برخی محصولات این سایت را برای شما توضیح میدهیم

خرید کارت گوگل پلی

برای استفاده از سیستم عامل اندورید و گوشی های اندروید شما می بایست دارای حساب جیمیل باشید و توسط آن به حساب گوگل پلی متصل شوید. اگر چنین حسابی ندارید به راحتی میتوانید آموزش کامل و جامع ساخت حساب گوگل پلی و نحوه شارژ آن را در سایت TokaKey.Com مطالعه کنید.

همچنین اگر از آن دسته از افراد هستید که همیشه حجم گوشیتان تکمیل هست یا به دنبال فضایی برای ذخیره اطلاعات خود هستید،بهتر هست از گوگل درایو استفاده کنید.

گوگل درایو چیست؟

گوگل درایو «Google Drive» نام یکی از محبوب ترین سرویس های گوگل است، که بر پایه رایانش ابری فعالیت می کند و امکان ذخیره سازی هر نوع فایل صوتی تصویری، فایل گرافیکی،استاد مدارک و … را به شما می دهد.شما بدون هیچ محدودیت مکانی و زمانی میتواند به حساب خود و فایل های خود دسترسی داشته باشید.
همه کاربرانی که حساب گوگل «Gmail» دارند، به صورت پیشفرض دارای 15 گیگابایت فضا رایگان می باشند.که این فضا قابلیت ارتقا تا 2 هزار گیگ را دارا می باشد.

بدین منظور کاربر باید حجم گوگل درایو خریداری نماید.آموزش خرید حجم گوگل درایو را می توانید از سایت توکاکی مطالعه نمایید.همچنین برای شارژ حساب گوگل پلی هم شما می توانید از بخش خرید گیفت کارت گوگل پلی، کارت مورد نظر را خریداری نمایید.

خرید کارت پلی استیشن PSN PS4

شما برای استفاده از سرویس های اشتراکی،دانلود و خرید جدیدترین بازیهای پلی استیشن میبایست ابتدا اکانت PS4 خود را شارژ نمایید.و خرید کارت های پلی استیشن از رقم 3$ تا 100 دلاری را به راحتی در کمتر از یک دقیقه با توکاکی تجربه کنید.