Menu

بازیکنان Xbox عنوان Marvel’s Avengers را تحریم می‌کنند

انحصار شخصیت مرد عنکبوتیِ بازی Marvel's Avengers برای PlayStation به یکی از جنجال برانگیزترین موضوعات چند روز اخیر صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است. مرد عنکبوتی سال 2021 به جمع ابرقهرمانان این بازی به‌طور رایگان اضافه می‌شود، اما فقط بازیکنان PS4 و PS5 امکان بازی با او را دارند. این موضوع خشم بسیاری از بازیکنان Xbox و کامپیوتر را بر انگیخته است؛ با این حال، عمران خان گفته این تازه شروع ماجرای سونی در ثبت چنین قراردادهایی بوده است.

کار اینجا تمام نشد و بعدتر اعلام شد به غیر از شخصیت مرد عنکبوتی، بازیکنان PlayStation به محتویات اختصاصی دیگری هم در Marvel's Avengers دسترسی خواهند داشت. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، حالا پست جدیدی در Reddit مبنی بر تحریم Marvel's Avengers ایجاد شده و تاکنون بیش از 14 هزار بازیکن با آن موافقت کرده‌اند. آن‌ها معترض هستند که مبلغی یکسان را برای خرید این بازی پرداخت می‌کنند، اما محتویات دریافتی بسیار کمتر از بازیکنان PlayStation است.

طرفداران برای نشان دادن خشم خود به شرکت Square Enix تصمیم به تحریم این بازی گرفته‌اند. آن‌ها این بازی را نمی‌خرند تا سازندگان تصمیم بگیرند محتویاتی یکسان برای تمام پلتفرم‌ها ارائه بدهند. Square Enix و Crystal Dynamics هنوز واکنشی به انتقادات نشان نداده‌اند و بعید است که اتفاق خاصی بیوفتد، چون ظاهرا این قراردادی است که بین سونی و آن‌ها بسته شده و کار به پایان رسیده است.

بازی Marvel's Avengers روز 14 شهریور ماه برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. همچنین بازی همزمان با عرضه کنسول‌های PS5 و Xbox Series X برای آن‌ها هم در دسترس قرار می‌گیرد.