Menu

از Call of Duty 2020 به‌زودی رونمایی می‌شود؛ این عنوان هم‌اکنون در وضعیت قابل بازی قرار دارد

معمولا از بازی جدید Call of Duty در اوایل هر سال رونمایی می‌شد و تا مهر یا آبان هم در دسترس همه قرار می‌گرفت. امسال اما به اواخر مرداد ماه هم نزدیک شده‌ایم و هنوز هیچ چیزی از بازی جدید Call of Duty ندیده‌ایم. ولی به هر حال مانعی بر سر راه شایعات و گزارشات متعدد نبوده و می‌دانیم که نام نسخه جدید این سری هم Black Ops – Cold War است و یک ریبوت مثل Modern Warfare 2019 خواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، شرکت Activision در گزارش مالی خود اعلام کرد Call of Duty 2020 با همکاری دو استودیوی Raven Software و Treyarch ساخته می‌شود. قبلا گزارشاتی بود که ساخت این بازی به مشکل خورده و شاید به همین دلیل Raven Software هم به کمک آن‌ها آمده است.

Activison همچنین افزود که از این بازی به‌زودی رونمایی می‌شود و هم‌اکنون در وضعیت قابل بازی قرار دارد. آن‌ها گفتند کسانی که بازی را تجربه کردند، لحظات لذت‌بخش و خوبی در بخش داستانی و آنلاین آن داشتند.

سوال مهم این است که دقیقا چه زمانی از این بازی رونمایی می‌شود؟ Activision رابطه خوبی با سونی دارد و این جمعه هم قرار است قسمت جدید برنامه State of Play برگزار شود که روی بازی‌های Third-Party متمرکز است. شاید Call of Duty یکی از همان بازی‌های Third-Party باشد که در آنجا معرفی می‌شود؟ باید منتظر بود و دید.