Menu

تریلر جدید عنوان Project CARS 3 منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، عنوان مورد انتظار Project CARS 3، جدیدترین شبیه‌ساز رانندگی در حال توسعه از استودیوی Slightly Mad است. این بازی قرار است اواخر تابستان امسال عرضه شود. اما اخیرا و طبق تریلر منتشر شده شاهد نمای بهتری از بازی و گیم‌پلی آن هستیم.

به نظر می‌رسد عنوان Project CARS 3 قرار است همان فرمول موفق و کلاسیک این سری در چند سال اخیر را به شکلی کاملا بهبود یافته ارائه دهد. از زمان انتشار اولین نسخه‌ی Project CARS در سال 2015، استودیوی Slightly Mad به سرعت به یکی از توسعه دهندگان برتر بازی های شبیه‌ساز سبک رانندگی تبدیل شده است. بازی CARS 3 پایه و اساس همان گیم‌پلی کلاسیک و فوق العاده را به خود اختصاص داده و بخش Career Mode را نیز کاملاً بازسازی کرده است تا یک تجربه عالی دیگر به طرفداران ارائه بدهد.

یه عنوان یک نکته‌ی مهم باید بیان کنیم که عنوان Project CARS 3 یکی از اولین بازی‌های توسعه‌یافته توسط استودیوی Slightly Mad پس از خریداری آن توسط Codemaster است. البته بازی Fast & Furious Crossroads، عنوان دیگر در دست توسعه‌ از این استودیو، نیز در اواخر همین هفته منتشر خواهد شد. با این حال، CARS 3 نمایش اصلی استودیو است. حتی اگر عنوان Fast & Furious Crossroads شکست بخورد (و همه موارد موجود از بازی احتمال بالای این فرضیه را ثابت می‌کند)، بازهم استودیو با موفقیت یا شکست بازی Project CARS 3 قضاوت خواهد شد.

با حضور عناوینی همچون Need for Speed Underground 2 و سری‌بازی Forza Motorsport و بسیاری عناوین موفق دیگر در این سبک بازی، رقابت در آن برای استودیو‌های بازیسازی بسیار سخت و با ریسک بالا بوده و استودیوهای بسیار کمی حاضر به پذیرفتن این ریسک و قدم نهادن به این میدان مبارزه برای ساختن عنوانی بهتر از بقیه می‌شوند. و قطعا یکی از این استودیوها، Slightly Mad بوده که با انتشار دو نسخه‌ی اول Project CARS توانسته تجربه‌ی بسیار خوبی برای طرفداران این سبک رقم بزند. و با توجه به تریلرهای منتشر شده از Project CARS 3 به نظر می‌رسد این استودیو بتواند دوباره موفقیت‌های قبلی خود را تکرار کند.

عنوان Project CARS 3 قرار است اواخر تابستان امسال بر روی رایانه‌های شخصی ، PS4 و Xbox One منتشر شود. البته هنوز در خصوص انتشار این بازی بر روی نسل بعد خبری منتشر نشده که با توجه به سیاست‌های اخیر استودیو‌های بازیسازی مبنی بر انتشار بازی‌ها بر روی هر دو نسل به زودی عرضه‌ی بازی برای نسل بعد نیز تایید شود.

اکنون شما را به تماشای تریلر منتشر شده از بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیتSD-دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه