Menu

محتویات انحصاری بیشتری از Marvel’s Avengers برای PlayStation معرفی شدند

به‌نظر می‌رسد Marvel's Avengers فقط شخصیت مرد عنکبوتی را در انحصار بازیکنان PlayStation قرار نداده، بلکه بازیکنان کنسول سونی به خیلی از محتویات دیگر هم دسترسی اختصاصی یا زودهنگام خواهند داشت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از IGN، در Marvel's Avengers ماموریت‌هایی به‌نام Community Challenge وجود دارند که بازیکنان در آن‌ها با همکاری یکدیگر به سراغ چالش‌ها می‌روند تا پاداش‌هایی دریافت کنند. هر ماه Community Challenge جدیدی به بازی اضافه می‌شود.

بازیکنان PlayStation به ماموریت‌هایی اختصاصی از Community Challenge دسترسی خواهند داشت که پاداش‌هایی خاص و مخصوص به همان کنسول را برای‌شان فراهم می‌کند.

همچنین آیتم‌های تزئینی به ارزش‌های مختلف Rare ،Uncommon ،Epic و Legendary در بازی وجود دارند که فقط شامل اسکین‌ها نمی‌شوند و Takedownها، Emoteها و Nameplateها هم جز آن هستند. بازیکنان PlayStation تا 30 روز زودتر از بازیکنان بقیه پلتفرم‌ها به لباس‌ها و Emoteهای Legendary و Takedownهای Epic و Nameplateها دسترسی خواهند داشت. مشترکین PS Plus هم باندلی رایگان از هر ابرقهرمانی که بعد از عرضه بازی به آن اضافه می‌شود دارند، مثل Hawkeye که مدتی بعد از انتشار به بازی می‌آید.

بازی Marvel's Avengers روز 14 شهریور ماه برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. همچنین بازی همزمان با عرضه کنسول‌های PS5 و Xbox Series X برای آن‌ها هم در دسترس قرار می‌گیرد.