Menu

شایعه: انحصار مرد عنکبوتی برای PlayStation در Marvel’s Avengers تازه شروع کار سونی بوده است

طبق گزارشات جدید، انحصاری بودن شخصیت مرد عنکبوتی در بازی Marvel's Avengers برای PlayStation تازه شروع کار سونی است و موارد مشابه به این را در آینده زیاد از آن‌ها خواهیم دید.

روز گذشته Crystal Dynamics اعلام کرد شخصیت مرد عنکبوتی به‌طور رایگان در سال 2021 به بازی Marvel's Avengers اضافه می‌شود، اما فقط بازیکنان PlayStation امکان بازی با او را دارند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، طبق گفته عمران خان، به‌نظر می‌رسد سونی مقداری پول به سازندگان پرداخت کرده تا انحصاری بودن شخصیت مرد عنکبوتی برای PlayStation را حفظ کند و معتقدند این کارها در تصمیم‌گیری بازیکنان در خرید کنسول آن‌ها تاثیر می‌گذارد. البته به هر حال همین‌طور است و طرفداران مرد عنکبوتی بسیار زیاد هستند، اما احتمالا خیلی از بازیکنان دیگر هم ناراحت خواهند شد.

عمران خان همچنین گفت این قرارداد تازه شروع کار بوده و سونی کارهای مشابه این را زیاد انجام داده و در آینده چیزهای بیشتری خواهیم دید. او گفت اطلاعی از اینکه مایکروسافت می‌خواهد چه فکری بکند ندارد.

بازی Marvel's Avengers روز 14 شهریور ماه برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. همچنین بازی همزمان با عرضه کنسول‌های PS5 و Xbox Series X برای آن‌ها هم در دسترس قرار می‌گیرد.