Menu

جدیدترین آمار از فروش بازی‌های RDR2 ،Borderlands 3 و Outer Worlds منتشر شد

همان‌طور که پیش‌تر گزارش دادیم، شرکت Take-Two گزارش مالی جدید خود را برای سرمایه‌گذاران به اشتراک گذاشته است. بازی Grand Theft Auto V توانست در طی 3 ماهه مالی اخیر 5 میلیون واحد دیگر به فروش برساند و جمعا از زمان عرضه تاکنون 135 میلیون نسخه فروش داشته است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، ظاهرا رایگان شدن این بازی روی Epic تاثیری منفی نگذاشته و استراوس زلنیک، مدیر عامل Take-Two، گفت این کار برای افزایش مخاطبین انجام شده بود. از طرف دیگر بازیکنان نسبت به نیمه مالی سال گذشته 155 درصد وقت بیشتری در Grand Theft Auto Online صرف کرده‌اند.

همچنین فروش بازی Red Dead Redemption 2 هم به 32 میلیون واحد رسید. آخرین بار 3 ماه پیش بود که Take-Two اعلام کرد این بازی 31 میلیون واحد فروش داشته که یعنی طی این مدت Red Dead Redemption 2 یک میلیون واحد دیگر به فروش رسانده است. NBA 2K20 هم از زمان عرضه تا به الان 14 میلیون واحد فروش داشته است.

فروش Borderlands 3 هم از 10.5 میلیون نسخه عبور کرد و بازی The Outer Worlds از استودیوی Obsidian هم موفق شد به فروش 2.8 میلیون واحدی برسد. آماری از Disintegration به اشتراک گذاشته نشد، اما زلنیک گفت که عملکرد این بازی کمی ناامید کننده بود.