Menu

بازی‌های قدیمی بیشتری از Take-Two برای PS5 و XSX منتشر می‌شوند

هر نسل جدیدی که شروع می‌شود، معمولا برخی شرکت‌ها و استودیوها بازی‌های قدیمی و پرطرفدار خود را برای کنسول‌های جدید بازسازی می‌کنند تا هم خودشان پول بیشتری به جیب بزنند و هم بازیکنانی که مشتاق تجربه دوباره این بازی‌ها هستند لذت ببرند. اما در نسل نهم قضیه دیگر کمی فرق می‌کند و با وجود قابلیتی مثل Backward Compatability خیلی از بازی‌های قدیمی از همان ابتدا روی هردو کنسول PS5 و Xbox Series X قابل بازی خواهند بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، استراوس زلنیک، مدیر عامل Take-Two، در جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران راجع به عرضه بازی‌های قدیمی برای کنسول‌های جدید صحبت کرد. او گفت "مطمئن" است که بعضی از بازی‌های قدیمی آن‌ها باز هم برای عرضه روی PS5 و Xbox Series X منتشر می‌شوند، اما تصمیم نهایی را به خود استودیوها و سازندگان می‌سپارند.

متاسفانه معلوم نیست که منظور او دقیقا چیست. آیا قرار است بازی‌های قدیمی را دوباره بازسازی کنند یا منظور وی این بوده که بازی‌های بیشتری را از طریق Backward Compatability روی کنسول‌های نسل جدید در دسترس قرار می‌دهند؟ در این مورد باید منتظر بود و دید که چه می‌شود.