Menu

شایعه: بازی Final Fantasy XVI نوعی حالت انحصاری با PlayStation 5 خواهد داشت

شایعات جدیدی در فضای مجازی پخش شده‌اند که ظاهرا بازی Final Fantasy XVI نوعی حالت انحصاری با PlayStation 5 خواهد داشت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، یکی از کاربران انجمن ResetERA به‌نام Navtra گفت Final Fantasy XVI در دست ساخت است و قرار بود در نمایش PS5 Future of Gaming در خرداد ماه معرفی شود. او افزود این بازی از آنچه که مردم فکر می‌کنند هم به عرضه نزدیک‌تر است و نوعی حالت انحصاری با PlayStation 5 خواهد داشت (مطمئن نیست چگونه، ولی احتمال می‌دهد بازی انحصاری زمانی PlayStation 5 باشد).

صحبت‌های Navtra ممکن است دروغ باشند، اما او در گذشته اعتبار خود را ثابت کرده است. او قبل از پخش مراسم Future of Gaming لیست بازی‌های آن را به‌درستی ارائه داده بود و حتی قبل از اعلام رسمی سازندگان، صحبت از محتویات انحصاری برای PlayStation با بازی Marvel's Avengers می‌کرد. همچنین یکی از مدیران ResetERA به‌نام Transistor هم Navtra را تایید می‌کند و می‌گوید او از چنین موضوعاتی با خبر است.

انحصاری زمانی شدن Final Fantasy XVI برای PlayStation 5 چندان هم دور از انتظار نیست، چراکه سونی با سازندگان Final Fantasy VII Remake هم قراردادی بست تا این بازی به مدت یک سال در انحصار PlayStation 4 باشد. به‌طور کلی هم این فرانچایز رابطه نزدیکی با برند PlayStation از سال 1997 با عرضه Final Fantasy VII داشته است.

هنوز از بازی Final Fantasy XVI به‌طور رسمی رونمایی نشده است.