Menu

احتمالا به‌زودی خبر جدیدی از PS5 اعلام می‌شود؛ اعلام قیمت و تاریخ عرضه؟

گزارش جدیدی منتشر شده که حاکی از آن است سونی برای اعلام یک خبر جدید از PlayStation 5 برای ماه اوت (مرداد-شهریور) برنامه‌ریزی می‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از IGN، سایت Bloomberg ادعا می‌کند از یک منبع رسمی PlayStation که می‌خواست ناشناس باقی بماند، شنیده که سونی با شک و تردید در حال برنامه‌ریزی برای اعلام خبر بعدی خود در ماه اوت (مرداد-شهریور) است.

معلوم نیست این خبر چه چیزی خواهد بود یا چه زمانی باید منتظر اعلام آن باشیم؛ اما احتمال می‌دهیم بالاخره از قیمت و تاریخ انتشار دقیق این کنسول رونمایی می‌شود، چون خود سونی و مایکروسافت اعلام کرده‌اند کنسول‌های جدید در اواخر سال میلادی جاری عرضه خواهند شد و دیگر چیز زیادی باقی نمانده و باید اطلاعات تکمیلی ارائه شوند.

سونی چندی پیش گفته بود که پیش‌فروش PS5 بدون خبر قبلی آغاز نمی‌شود و به مردم زمان آن را اعلام خواهد کرد. شاید این خبر جدید هم مربوط به همین باشد و بالاخره از قیمت رونمایی شود؟ جالب‌تر اینکه Telstra هم به مخاطبان خود پیام داده پیش‌فروش Xbox Series X به‌زودی آغاز خواهد شد؛ بنابراین احتمالا مایکروسافت و سونی به این نتیجه رسیده‌اند که دیگر وقت اعلام اطلاعات تکمیلی سخت‌افزاری و قیمت رسیده است.