Menu

فیل اسپنسر: Craig the Brute مورد خوش‌یمن جدید Xbox است

مایکروسافت بالاخره ماه گذشته در همایش دیجیتالی بازی‌های Xbox برای اولین‌بار از گیم‌پلی بازی Halo: Infinite رونمایی کرد. صد البته که این نمایش جنجال‌های زیادی با خود به‌همراه داشت. گیم‌پلی و موسیقی مشکل خاصی نداشت و جالب به‌نظر می‌رسیدند، اما طرفداران انتقادات زیادی از گرافیک آن کردند.

در یکی از صحنه‌های به‌خصوص این نمایش، یکی از دشمنان به سمت Master Chief حمله‌ور می‌شود و تعدادی از طرفداران توانستند شکار لحظه‌ها کنند و تصویری خنده‌دار و جالب از جزئیات چهره آن دشمن به‌دست آورند. پخش این تصویر در فضای مجازی باعث شد تا مدت‌ها در رسانه‌هایی مثل یوتیوب و توئیتر شاهد مطالبی طنز و تمسخر آمیز درباره گرافیک Halo: Infinite باشیم و حتی کار به جایی کشید که برای آن نام Craig the Brute هم انتخاب شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، حالا یکی از کاربران در توئیتر از فیل اسپنسر خواسته که نظرش راجع به جنجال‌های اخیر Craig the Brute را بیان کند. او در پاسخ گفت:

"Craig The Brute مورد خوش‌یمن جدید Xbox است! عاشق این جامعه و توانایی آن‌ها در درست کردن یک شوخی و کارهای‌شان با آن هستم."

آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی Xbox، بعد از پخش نمایش گفت که این گیم‌پلی مربوط به نسخه قدیمی بازی بود و سازندگان هر هفته پیشرفت می‌کنند. استودیوی 343 Industries هم اعتراف کرد که باید روی گرافیک Halo: Infinite بیشتر کار بشود. به هر حال باید منتظر بود و دید نسخه نهایی به چه شکل خواهد بود.

این بازی به‌همراه کنسول Xbox Series X در اواخر سال میلادی جاری منتشر خواهد شد.