Menu

مرد عنکبوتی در Marvel’s Avengers ربطی به بازی Spider-Man 2018 ندارد

از ابتدای روز گذشته گزارشات ضد و نقیضی راجع به حضور شخصیت مرد عنکبوتی در بازی Marvel's Avengers منتشر می‌شد تا اینکه در نهایت خود سازندگان این بازی تایید کردند مرد عنکبوتی در بازی آن‌ها حضور دارد، اما فقط بازیکنان PlayStation می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

در بازی Marvel's Spider Man 2018 بارها به گروه انتقام‌جویان اشاره می‌شد و حتی خود شخصیت مرد عنکبوتی هم در دیالوگ‌های خود از دوران همکاری‌اش با این گروه می‌گفت. همین باعث شد که برخی فکر کنند شاید داستان و شخصیت مرد عنکبوتی در Marvel's Avengers همان شخصیت Spider-Man 2018 باشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، این حدس و گمانه‌زنی‌های بعضی از طرفداران باعث شد استودیوی Crystal Dynamics اعلام کند مرد عنکبوتی در بازی Marvel's Avengers ربطی به بازی Spider-Man 2018 ندارد و ما برداشت و ایده خود آن‌ها از این شخصیت را در Avengers خواهیم دید. اطلاعات بیشتری به اشتراک گذاشته نشد، ولی این را هم اضافه کردند که مدل مرد عنکبوتی در Avengers از ایده استیو دیتکو و جان رومیتا گرفته شده است.

بازی Marvel's Avengers روز 14 شهریور ماه برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. همچنین بازی همزمان با عرضه کنسول‌های PS5 و Xbox Series X برای آن‌ها هم در دسترس قرار می‌گیرد.