Menu

فروش بازی GTA V به 135 میلیون واحد رسید؛ عرضه نسخه مستقل GTA Online

شرکت Take-Two گزارش مالی خود برای نیمه اول سال 2021 را منتشر کرد و مثل بیشتر شرکت‌های بزرگ، آن‌ها هم به لطف ویروس کووید-19 که اکثر مردم را در خانه نگه داشت پول خوبی به جیب زدند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، درآمدزاترین محصول برای آن‌ها Grand Theft Auto V بود. فروش کلی این بازی از سال 2013 تاکنون به 135 میلیون واحد رسیده و در نیمه مالی گذشته این سال هم 5 میلیون نسخه فروش داشت. این یعنی بازی مذکور بهترین نیمه مالی سال را از زمان عرضه خود در سال 2013 تجربه کرده است.

Take-Two همچنین درباره برنامه‌های آینده Grand Theft Auto V صحبت کرد. این بازی در نیمه دوم سال 2021 برای کنسول‌های نسل بعدی با تعدادی بهبودهای فنی، ارتقای گرافیکی و افزایش پرفورمنس منتشر خواهد شد تا از قدرت آن کنسول‌ها بهترین استفاده را داشته باشد.

Take-Two در ادامه اعلام کرد Grand Theft Auto Online برای نسل بعد به‌روزرسانی‌ها و محتویاتی انحصاری دریافت می‌کند و به‌طور مستقل از بازی اصلی هم منتشر می‌شود. به‌نظر می‌رسد این نسخه از Grand Theft Auto Online رایگان نیست، اما بازیکنان PlayStation 5 می‌توانند تا 3 ماه بعد از عرضه آن را به‌طور رایگان دریافت کنند. ضمنا مشترکین PS Plus هم تا زمان عرضه بازی برای PS5 هر ماه که آن را تجربه کنند 1 میلیون دلار ارز داخل بازی می‌گیرند. مشخص نشد نسخه مستقل Grand Theft Auto Online برای چه پلتفرم‌هایی منتشر می‌شود، اما احتمال زیاد هدف سازندگان کامپیوتر، PS5 و Xbox Series X است.