Menu

فراخوان کاری Obsidian احتمالا به وجود حالت سوم شخص و بخش چندنفره در Avowed اشاره دارد

یکی از بازی‌های جذاب و زیبایی که در نمایش ماه گذشته Xbox معرفی شد، بازی جدید استودیوی Obisidan یعنی Avowed بود. اما متاسفانه به غیر از یک تریلر، هیچ اطلاعات یا نمایشی از گیم‌پلی این عنوان ندیدیم، تا اینکه کمی بعدتر جزئیات زیادی از آن لو رفتند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، حالا Obsidian فراخوان کاری جدیدی راه انداخته که اطلاعات درون آن احتمالا مربوط به Avowed است. آن‌ها گفته‌اند که برای ساخت بازی "با کیفیت و نقش‌آفرینی" بعدی خود استخدام می‌کنند. البته در این فراخوان اسمی از Avowed برده نشده، اما احتمال خیلی بالا منظور آن‌ها از این بازی نقش‌آفرینی همان Avowed است.

این استودیو دنبال یک انیماتور مبارزات است و در توضیحات آن آمده که شخص مورد نظر باید تجربه کار در طراحی مبارزات تن‌به‌تن از دید اول شخص و سوم شخص و مخصوصا مبارزات از راه دور را داشته باشد. علاوه بر این، در توضیحات موقعیت کاری دیگری هم آمده که آن‌ها دنبال شخصی با تجربه طراحی دیالوگ‌های متفاوت هستند و اشاره دارد که گزینه‌های دیالوگی پیچیده‌تری را در این بازی نقش‌آفرینی خواهیم دید.

از همه جالب‌تر هم اینکه در توضیحات سایر موقعیت‌های کاری وجود قابلیت کراس پلتفرم و بخش چندنفره ذکر شده است. البته بعید است که منظور آن‌ها از کراس پلتفرم، عرضه بازی روی PS5 باشد و احتمالا این کراس پلتفرم بین کنسول‌های Xbox و کامپیوتر شکل می‌گیرد. اما اگر Avowed یک بخش چندنفره داشته باشد بسیار خوب می‌شود، چراکه طرفداران سال‌هاست منتظر یک بازی آنلاین در این سبک به غیر از Elder Scrolls هستند.

به هر حال این اطلاعات را قطعی ندانید، چون در این فراخوان به‌طور دقیق و مشخص از Avowed نامی برده نشده و ویژگی‌های ذکر شده در فراخوان‌های کاری هم حتما قرار نیست به نسخه نهایی بازی برسند. شاید هم این بخش چندنفره و آنلاین مربوط به یک بازی دیگر باشد.