Menu

اکانت رسمی Silent Hill در توئیتر ساخته شد؛ بالاخره از بازی جدید رونمایی می‌شود؟

طی چند وقت اخیر شایعات زیادی درباره ساخت یک ریبوت از سری بازی Silent Hill به گوش می‌رسند و در وسط همین زمزمه و گمانه‌زنی‌ها اکانت رسمی Silent Hill ساخته شده است.

در ماه‌های اخیر شایعاتی پخش شدند که ظاهرا Konami و Sony با همکاری یکدیگر به فکر ساخت یک سافت ریبوت از Silent Hill هستند. طبق گزارشات، نام این بازی فقط "Silent Hill" خالی است و آشنایی دوباره با این سری خواهد بود تا هم بازیکنان قدیمی و هم جدید بدون دانستن چیزی از گذشته این سری بتوانند از آن لذت ببرند.

طبق گفته منبع داخلی معتبر و معروف Dusk Golem، قرار بود از این بازی در برنامه State of Play خرداد ماه رونمایی شود، اما چیزی ندیدیم. بعدتر گزارش دیگری آمد که ظاهرا سونی تصمیم گرفت تعدادی از اعلامیه‌ها و رونمایی از بازی‌های جدید را برای زمانی دیگر ذخیره کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، همچنین Konami هم تایید کرده که اکانت ساخته شده در توئیتر کاملا رسمی و معتبر است و اخبار و مطالب مربوط به این سری را باید از آن دنبال کنیم.

طبق شایعات، قسمت جدید برنامه State of Play در ماه آگوست (مرداد-شهریور) برگزار می‌شود و با ساخت اکانت رسمی Silent Hill در توئیتر هم طرفداران بیشتر از همیشه هیجان‌زده و امیدوارتر شده‌اند که بالاخره در آن برنامه از بازی جدید رونمایی می‌شود.