Menu

شما می‌توانید در Cyberpunk 2077 برای جلوگیری از خطرات احتمالی دوربین در کات‌سین‌ها را تغییر دهید

به گزارش پردیس‌گیم یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال بدون شک Cyberpunk 2077 است. این عنوان تاکنون با دو تاخیر بزرگ مواجه شد و اگر مشکل دیگری ایجاد نشود در تاریخ 29 آبان برای پلی استیشن 4، اکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

اما اخیرا سازنده‌ی بازی صحبت‌هایی با مجله‌ی رسمی پلی استیشن داشته و اطلاعاتی درخصوص بازی به اشتراک همگان گذاشته است. با توجه به سابقه‌ی CD Project RED در دیالوگ‌های طولانی، به نظر می‌رسد که Cyberpunk 2077 نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای مکالمات فراوانی خواهد بود. اما سازندگان این بار قابلیت جدید و جالبی به مکالمات اضافه کرده‌اند که شاید برای سر نرفتن حوصله‌ی بازیکنان، خوب باشد.

این قابلیت به شما اجزه می‌دهد که به هنگام صحبت‌ها و مکالمات، دوربین را آزادانه بچرخانید و به محیط اطراف نگاه بیندازید. این عمل برای بررسی محیط نیز به کار می‌رود و شما می‌توانید خطرات احتمالی را تشخصی داده و در صورت امکان نقشه‌ی جدیدی برای خودتان فراهم کنید.
برای حمله‌ای ناگهانی برنامه چیده و ناگهان به شما هجوم آورند. شاید قابلیت مذکور چندان هم چیز بزرگی نباشد و در صورت تکرار زیاد حتی خسته کننده هم شود.