Menu

توسعه دهنده عنوان Haven به دنبال استفاده از بازخورد هاپتیک و 120 فریم بر ثانیه برای نسخه PS5 است

به گزارش پردیس‌گیم، سازندگان عنوان Furi که بازی جدید خود را سال گذشته با نام Haven معرفی کرده بودند. اگرچه از نظر ظاهری بازی جدید شبیه به عنوان قبلی همین سازنده است به نظر می‌رسد تجربه بسیار متفاوتی است زیرا داستان دو شخص را دنبال می‌کند که برای یکدیگر بسیار "ویژه" هستند زیرا باید در یک دنیای خطرناک جدید با هم قدم بزنند. این بازی یکی از عناوین بسیار جالب مستقل بود که سونی برای ویترین کنسول PS5 خود آن را برگزیده بود و به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان می‌خواهند تا حد امکان از این مزیت و از این بازی استفاده لازم را ببرند.

Emeric Thoa مدیر سازنده بازی، در مصاحبه خود با Wccftech ، در مورد نسخه نسل بعدی کنسول یعنی PS5 بازی صحبت کرد. به نظر می‌رسد استودیو در مراحل ابتدایی این نسخه از بازی است، بنابراین آنها نمی‌توانند به هیچ وجه متعهد به هیچ ویژگی باشند، اما گفتند که می‌خواهند از بازخورد هاپتیک کنترلر جدید PS5که با نام دوال‌سنز نیز شناخته می‌شود استفاده کنند و همچنین بازی را تا 120 فریم در ثانیه افزایش دهند. و همچنین کیفیت بازی را برای نسل جدید تقویت کنند. در حالی که Thoa گفت که آن‌ها می‌خواستند بازی را تا حد امکان به سیستم های مختلف برسانند، زیرا فقط یک نسخه PS5 برای کنسول‌های نسل بعدی تأیید شده است، بنابراین این اطلاعات و اخبار منتشر شده فقط مربوط به سیستم بعدی سونی است.

وی گفت: "ما در مراحل ابتدایی کار در سیستم PS5 در حال تست و بهره برداری هستیم. گفتن این نکته کمی زود است. اما مطمئناً سعی خواهیم کرد از سخت افزار و ویژگی‌های جدید PS5 بهترین استفاده را ببریم. نکته ای که برای من هیجان انگیزتر است استفاده از ویژگی‌های جدید بازی بر روی گیم پد و یک فریمورک 120 فریم بر ثانیه PS5 است تا بتوانید تا حد امکان از بازی لذت ببرید. "

همچنین اعلام شده است که ممکن است عنوان Haven برای پلی‌استیشن 4 ، Xbox One ، Switch و PC بیاید. اما هنوز هیچ نسخه‌ای از بازی تاریخ انتشار ندارد.