Menu

مایکروسافت تأیید کرد: بخش چندنفره‌ی Halo Infinite رایگان خواهد بود

به گزارش پردیس‌گیم، استودیو 343Industries به تازگی شایعات و زمزمه‌هایی مبنی بر عرضه بازی Halo Infinite بدون بخش چندنفره را پخش می‌کرد. اما شایعات فقط به این‌ها ختم نمی‌شد، و عده‌ای از عرضه این بخش به صورت Free to Play و 120 فریم خبر می‌دادند.

حال به تازگی حساب اصلی Halo این شایعات را تأیید کردند و گفتند: "Halo برای همه است."

با رایگان بودن بخش چندنفره‌ی بازی Halo Infinite و قرار گرفتن بخش داستانی و Campaign بازی در Game Pass، احتمالاً شاهد استقبال گسترده‌ی بازیکنان باشیم و این خبر خوبی برای Halo جدید است. البته رایگان بودن بخش چندنفره‌ی بازی به معنای عاری بودن آن از خریدهای درون برنامه‌ای نیست ،هر چند خود مایکروسافت و 343Industries هنوز حرفی در این باره نزده‌اند و فقط اعلام کرده‌اند که اطلاعات تکمیلی به زودی ارائه خواهد شد.

یک‌سری اطلاعات دیگر نیز به اشتراک گذاشته شده است از جمله این که پایه‌ی کار همان بخش چندنفره‌ی Halo 5 می‌باشد با این تفاوت که eSports را در نظر گرفته‌اند و بهینه‌سازی‌های لازم صورت گرفته است. همچنين این‌که grappleshot و Drop Wall هم در بخش چندنفره‌ی بازی حضور خواهند داشت، البته به صورت آیتم‌های برداشتنی در نقشه پخش شده‌اند.

بازی Halo Infinite قرار است در تعطیلات سال نو میلادی (اواخر پائیز-اوایل زمستان) برای Xbox Series X, Xbox One و PC عرضه شود. همچنين بازی از همان روز عرضه بر روی Game Pass خواهد بود.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از رایگان شدن بخش چندنفره‌ی بازی خشنود هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.