Menu

شایعه: مشخص شدن قیمت PS5 و XBOX SERIES X در ماه آگوست، به همراه اطلاعات تکمیلی از سخت‌افزار

به گزارش پردیس‌گیم، مایکروسافت و سونی بازاریابی و تبلیغات خود را جدی‌تر کرده‌اند. ما هم‌اکنون اطلاعات بسیاری از هر دو کنسول XBOX SERIES X و PS5 در اختیار داریم. درست است که ما الآن از شکل ظاهری هر دو کنسول و لوازم جانبی‌شان و همچنين از تعدادی بازی اختصاصی مرتبط به آن‌ها با اطلاعیم، اما هنوز از یک سری مسائل مهم بی خبریم. که مهم‌ترین آن‌ها؟ درست حدس زدید، قیمت.

با این‌که فاصله زیادی تا عرضه کنسول‌های نسل بعد نداریم، اما تنها اظهار نظر درباره قیمت آن‌ها این است که به زودی رونمایی خواهد شد! سؤال اصلی اینجاست که این "به زودی" کی می‌رسد؟! خب عمران خان در Kinda Funny به این سؤال پاسخ داده است، این اتفاق به زودی خواهد افتاد. خان اذعان کرد که طبق شنیده‌های خودش هر دو شرکت مایکروسافت و سونی برنامه دارند که در ماه آگوست میلادی از قیمت و اطلاعات تکمیلی سخت‌افزار جدیدشان رونمایی کنند.

ps5 vs xbox series x

با این‌که مایکروسافت و سونی هنوز در مورد قیمت حرفی نزده‌اند، اما خط مشی و سیاست‌های قیمت‌گذاری خودشان را مشخص کرده‌اند. مایکروسافت عنوان کرده است که می‌خواهند درباره قیمت‌گذاری Xbox Series X منعطف عمل کنند، در حالی که سونی گفته است که قرار است بهترین قیمت را بر اساس ارزش دستگاه انتخاب کنند، حتی اگر این لزوماً به معنای قیمت پائین نباشد.

در همین راستا خان اضافه کرد که هر دو شرکت نامبرده یک سری بازی تردپارتی نیز دارند که هنوز معرفی نکرده‌اند و این کار را می‌توانند در همان زمان اعلام قیمت‌ها انجام دهند.

شما می‌توانید صحبت‌های عمران خان را در پائین مشاهده بفرمایید:

دانلود ویدیو

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.