Menu

بازی Cyberpunk 2077 دارای بتا نخواهد بود

به گزارش پردیس‌گیم، هیجانات برای بازی Cyberpunk 2077 در اوج خود به سر می‌برند. فاصله زیادی با عرضه بازی نداریم. با این‌که خیلی وسوسه‌انگیز خواهد بود که به ایمیل‌های دعوتی که برای Cyberpunk 2077 دریافت می‌کنید، پاسخ دهید، اما استودیو سازنده یعنی CD Projekt Red اعلام کرد که این پیام‌ها از طرف ما نیست.

همچنین استودیو سازنده، هشداری نیز به تولید کنندگان محتوا داد و گفت اگر از طریق واسطه‌ها و بنگاه‌های تبلیغاتی به شما خبر دادند که با ما(CD Projekt Red) همکاری می‌کنند، شما بنا را بر غیرواقعی بودن آن بگذارید. اخبار و اطلاعات معتبر فقط از طریق درگاه‌های رسمی CD Projekt Red نشر می‌شوند.
در همین راستا یکی از طرفداران در توئیتر سؤال پرسید که آیا شما (استودیو سازنده) برنامه‌ای برای عرضه بتا دارید؟ پاسخ CD Projekt Red منفی بود و گفتند هیچ برنامه‌ای برای عرضه بتا ندارند. همچنین پیش از این نیز تأیید کرده بودند که خبری از نسخه آزمایشی (دمو) برای Cyberpunk 2077 نخواهد بود، چرا که وقت و منابع زیادی را می‌طلبد.
بازی مذکور کماکان قرار است در تاریخ پنجشنبه 29 آبان برای PC, PS4 و Xbox One عرضه شود. همچنين نسخه نسل بعدی نیز برای PS5 و XBOX SERIES X تأیید شده است. به احتمال زیاد به زودی شاهد اطلاعات جدیدتری از این بازی مورد انتظار باشیم.

خب دوستان نظرتان چیست؟ بی صبرانه منتظر عرضه این بازی هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.